هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان صفر - استقلال خوزستان صفر/ امید‌های پیکان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ شد

دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 آغاز شد.

 قبل از آغازبازی سرمربیان دوتیم برای خوش و بش پیش یکدیگررفتند.

آرش برهانی مهاجم اسبق تیم استقلال هم یکی از مهمانان ویژه این بازی است.

محمودشیعی مدیرعامل پیکان طبق روال بازی های گذشته از جایگاه ویژه نظاره گر عملکرد بازیکنان تیمش است.

با وجودی که از شروع مسابقه گردخاک شدیدی در ورزشگاه شروع به وزیدن گرفت اما تماشاگران همچنان با شور و اشتیاق فراوان تیمشان را تشویق می کنند.

هواداران پیکان پرچم بزرگی را در روبروی ورزشگاه به اهتزاز در آورده اند.

در حالی که روز پایانی این مسابقه به انجام می رسد اما تماشاگران استقبال کمی از بازی کرده اند و نزدیک به هزار هوادار از نزدیک بازی را در ورزشگاه شهدای شهرقدس نگاه می کنند.

با وجود گذشت سی دقیقه از شروع بازی تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

برخلاف مجیدجلالی که از ابتدای مسابقه از لب خط نکات فنی را به بازیکنان توصیه می کند عبدالله ویسی بر روی نیمکت تیمش حضور دارد بهروز مکوندی ماموریت هدایت بازیکنان را بر عهده دارد.

موسی کولی‌بالی مدافع اهل مالی استقلال خوزستان که به دلیل مشکلات مالی هفته ها در ترکیب تیمش بازی نمی کرد سرانجام بعد از هفته‌ها غیبت در این بازی در ترکیب استقلال خوزستان به میدان رفت.

یکی از نکات عجیب این است که لباس‌های بازیکنان دو تیم در این مسابقه بسیار به هم شباهت دارد. بازیکنان پیکان و استقلال خوزستان هر دو رنگ آ‌بی به تن کردند. همچنین لباس سیدپیام نیازمند دروازه‌بان پیکان هم با وجودی که مشکی است اما بدون هیچ مشکلی درون دروازه بان تیمش قراردارد.

با اینکه در سطح معابر شهرقدس بنرهایی با نوید قرعه‌کشی جهت سفر به جام جهانی نصب شده بود اما بازهم این موضوع سبب نشد تا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

در دقیقه 20 بازی وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان به دلیل اتلاف وقت با تذکری جدی از سوی داور مواجه شد.

در دقیقه 40 بازی بارش شدیدباران در ورزشگاه شروع به باریدن گرفت همین امر باعث شد تا برخی از تماشاگران برای خیس نشدن به زیر سقف های ورزشگاه پناه ببرند.

حتی مجید جلالی سرمربی خودروسازان هم پس از این اتفاق برای جلوگیری از بیماری کلاه کاپشنش را روی سرش گذاشت.

پس از پایان نیمه نخست وحیدشیخ ویسی گلر آبی پوشان به سمت داوربازی رفت و لحظاتی را با او به گفتگو پرداخت.

همچنین ناظران AFC  برای معرفی وحید کاظمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا به داور الیت در ورزشگاه حضور دارند.

برخلاف بازیکنان پیکان هیچ کدام از اعضای استقلال خوزستان برای گرم کردن در بین دو نیمه به زمین نیامدند.

در حالی که بیشتر هواداران در نیمه نخست روبروی ورزشگاه قرار گرفتند اما با شروع بارش باران آنها ترجیح دادند تا در نیمه دوم به پشت نیمکت پیکان نقل مکان کنند.

با وجودی که یکی از الزامات برگزاری مسابقه حضور ماشین آتش نشانی در ورزشگاه است اما اثری از این ماشین در اطراف زمین دیده نمی شود.

با اینکه بازی با نتیجه تساوی بدونـگل در جریان است اما معدود هواداران حاضر در ورزشگاه از بازیکنان تیمشان درخواست گل می کنند.

هواداران حاضر در ورزشگاه با شعار پیکانی شهر قلعه به تشویق تیمشان می پردازند.

دقیقه 62 تیم استقلال خوزستان فرید بهزادی کریمی می توانست در موقعیتی تک به تک گل نخست آبی های خوزستان را بزند که با بی دقتی توپ را به پاهای سید پیام نیازمند گلر پیکان کوبید و پس از این اتفاق عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان دودستش را روی چانه اش گذاشت به فکر فرو رفت که چرا بازیکنان تیمش به راحتی موقعیت خراب می کنند.

هواداران پیکان پس از تک به تکی که نیازمند دفع کرد با پیام عابدزاده او را تشویق کردند.

برخلاف نیمه نخست عبدالله ویسی از شروع نیمه دوم در کنار خط حضور دارد و با دقت تمام از بازیکنان تیمش می خواهد تا با جدیت بیشتری بازی را دنبال کنند.

دقیقه 82 علیرضا زندوی بازیکن استقلال با مصدومیت مواجه شد اما بازیکنان پیکان بدون اعتنا به این مسئله به بازی خود ادامه دادند.

در حالی که وحید شیخ ویسی دقیقه 83  قصد شروع بازی را داشت اما صادق بارانی هافبک پیکان با شیطنت مانع از این امر شد،که داور هم سریعا وارد عمل شد با دریافت کارت زرد دوم بارانی را اخراج کرد.او مجبور شد با چشمانی گریان راهی رختکن تیمش شود و هنگامی که قصد خروج از زمین را داشت تماشاگران به تشویق این بازیکن اخراجی پرداختند.

دیدار این 2 تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین برای اولین بار در این ورزشگاه سنت شکنی صورت گرفت و یونس دلفی و گودرز داووی از استقلال خوزستان و نیازمند از پیکان تست دوپینگ دادند.

انتهای پیام/

تساوی بدون گل پیکان و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار