فرماندار سرپل ذهاب:

باید واحدهای مددحویان زلزله زده سریعتر بازسازی شود

فرماندار سرپل ذهاب گفت: لازم است تسریع در روند بازسازی واحدهای آسیب دیده مددجویان بهزیستی بصورت جدی در دستورکار قرار گیرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت: بر اساس ارزیابی ها در زلزله اخیر به تعداد 689 واحد متعلق به مددجویان بهزیستی آسیب وارد شده است که تکمیل عملیات بازسازی و تحویل آنها کار و همت مضاعف با نگاه انسان دوستانه و ویژه می طلبد.

وی ادامه داد:لازم است نظام مهندسی، بنیاد مسکن و شهرداری با اهتمام و عنایت ویژه در روند تسریع کار مساعدت و مشارکت حسنه داشته باشند .

جمالی نیا افزود:برنامه زمانی بازسازی و پایان ساخت و ساز واحدهای روستایی اول مهرماه 97 است . از این نظر شایسته است گام های اساسی در اجرای بازسازی منازل مددجویان برداشته شود .

وی گفت: تعلل پیمانکاران در تکمیل پروژه ها قابل قبول نیست؛ بر اساس گزارش ها در 120 واحد مددجویان عملیات بازسازی بسیار کند است که لازم است علت کم کاری پیمانکاران یا دیگر تنگناها منعکس شود.

وی افزود:جهت پیگیری ،ارزیابی روند بازسازی و پیشرفت فیزیکی واحدها لازم است جلساتی مستمر با مشارکت دستگاههای اجرایی و خدمات رسان برگزار گردد.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد:در راستای پایش آماری دقیق و پیگیری ویژه روند بازسازی واحدهای مددجویان، لیست جامع آنها تهیه و نسبت به شناسه دار کردن پرونده واحدهای مددجویان اقدام شود.
مالمیر معاون مشارکت های بهزیستی استان گفت:دستگاههای خدمات رسان در امر بازسازی نسبت به پیگیری امور مددجویان ، دید مددکاری و سازندگی داشته باشند

مالمیر افزود:آسیب شناسی و ارائه گزارش موانع عملیات یا کندی روند بازسازی برخی واحدها بصورت مستند انجام شود .

وی ادامه داد:در روند عملیات بازسازی واحدهای مددجویان روستایی چندان مشکلی نداریم اما در شهر روند کندی را تجربه می کند.

مالمیر گفت: از جانب بهزیستی مقرر است که برای هر واحد آسیب دیده مبلغ ده میلیون پرداخت کنیم؛ در مرحله اول 4 میلیون رو آزاد کردیم و در فازهای بعدی هم مابقی پرداخت میگردد.

وی افزود: تمام تلاش ما این باشد که مددجویان با قیمت تمام شده کمتر و در زمان کوتاه تری خانه های خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ب

بازسازی واحدهای آسیب دیده مددجویان بهزیستی در سرپل ذهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.