کارشناسان پیش‌بینی کردند؛

انزوای فرانسه و انگلیس در نشست آتی اتحادیه اروپا به سبب مشارکت در حمله به سوریه

کارشناسان پیش‌بینی کردند پاریس و لندن در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا که فردا در لوکزامبورگ برگزار می‌شود، وضعیت سست و ناپایداری خواهند داشت.

انزوای فرانسه و انگلیس در نشست آتی اتحادیه اروپا به سبب مشارکت در حمله به سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در حالی فردا در لوکزامبورگ برگزار می شود که عدم همراهی 26 عضو این اتحادیه در تجاوز به سوریه، دو کشور فرانسه و انگلیس را در وضعیت سست و ناپایداری نسبت به قبل قرار داده است.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا فردا به موضوعاتی چون سوریه، روسیه، ایران، بالکان و آینده اقتصاد در این اتحادیه خواهند پرداخت. همچنین قرار است وزرای خارجه فرانسه و انگلیس گزارشی از همراهی این دو کشور با آمریکا در تجاوز به سوریه ارائه دهند.

به اعتقاد کارشناسان، فرانسه که از مدت ها قبل تلاش می کند برای جلب رضایت آمریکا و ماندن این کشور در برجام تحریم های جدیدی علیه دفاع موشکی و نقش ایران در منطقه خاورمیانه، در اتحادیه اروپا به تصویب برساند قطعا با توجه به عدم مشارکت و همراهی 26 عضو اتحادیه در تجاوز به سوریه، در جلسه فردا با انزوای بیشتری مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/

احتمال انزوای پاریس و لندن در نشست لوکزامبورگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر انگلیس مرگ بر فرانسه
آخرین اخبار