لشکری قوچانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فساد در سینما دامن سودجویان را خواهد گرفت/ شورای عالی اکران ورود کند

تهیه‌کننده سینما گفت: عده‌ای که مخفیانه در سینما سود می‌برند، خوشحال نباشند؛ فساد دامن آنها را هم خواهد گرفت.

قوچانیمنصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت اکران فیلم‌ها پس از اعلام نظام نامه جدید اکران، عنوان کرد: نظام‌نامه جدید اکران با ورود شورای عالی اکران معنا پیدا می‌کند و اگر اجرایی شود، آینده ای خوب برای سینمای ایران را رقم می زند؛ اما اگر اعمال نشود، جز فیلم سوزی و لطمه خوردن کلیت سینما آورده ای ندارد. در کل و به نظرم این نظام نامه چیزی در حد رفع تکلیف است و انگار قرار نیست، اتفاق ویژه ای بیفتد.

وی عنوان کرد: همین الان در اکران عدالت نیست و رانت های موجود کماکان به کار خود ادامه می دهند که این به ضرر همه سینماست. باید دست از منافع شخصی برداشت و به منافع صنف و کلیت سینما فکر کرد تا بتوان به آینده این هنر - صنعت امیدوار بود.

این تهیه‌کننده بیان کرد: متأسفانه کماکان در امر اکران فیلم ها، همان شورای صنفی نمایش تصمیم گیرنده و شورای عالی اکران ورود نکرده است، پس این یعنی فیلمسوزی و نابود کردن بخشی از سینما.

لشکری قوچانی در پایان اذعان کرد: فسادی که هم اکنون در حال رواج پیدا کردن در سینماست، همه سینما را نابود خواهد کرد. عده ای که مخفیانه سود می برند خوشحال نباشند؛ چون این فساد دامن آنها را هم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

اظهار نظر یک تهیه‌کننده سینما درباره نظام نامه جدید اکران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار