مراسم بزرگداشت استاد فقید دکتر محمد تقی خانی، رئیس سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله (ص) قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این مراسم استاندار و امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و جمع کثیری از جامعه دانشگاهی و مدیران استانی حضور داشتند.

دکتر تقی خانی، قریب به یک دهه معاونت‌های دانشجویی و آموزشی دانشگاه تهران، معاون آموزشی دانشگاه شاهد، ریاست دانشگاه بین الملل امام خمینی، انستیتو پاستور ایران، سازمان انتقال خون ایران و عضویت در هیات امنای دانشگاه الزهرا و دانشگاه بین الملل را درکارنامه کاری خود دارد.

دکتر تقی خانی، استاد تمام رشته بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس نیز بود.

چاپ بیش از یکصد مقاله ملی و بین المللی، تالیف و ترجمه سه جلد کتاب و تربیت و هدایت ده‌ها دانشجوی دکتری تخصصی از خدمات ارزنده وی به جامعه علمی است.

منتفی کردن انتقال دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مشهد، فعال کردن پروژه‌های عمرانی دانشگاه بعد از یک دوره رکود چهارساله با انعقاد ١٣ پروژه عمرانی به مبلغ ٣ میلیارد تومان در سال ١٣٧١، و ایجاد ١٤ رشته جدید دانشگاهی و جذب ٣٥٠ دانشجوی خارجی از تحولاتی بود که در زمان ریاست دکتر تقی خانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رخ داد.

انتهای پیام/

 مراسم بزرگداشت رئیس سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار