معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان همدان؛

تولید و اشتغال لازم و ملزوم هم هستند

معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان همدان گفت: یکی از مولفه های تولید ثروت و بالا رفتن سرمایه اقتصادی اشتغال و تولید است.

تولید واشتغال لازم وملزوم هم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید گلستانی ،معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی استقلال اقتصاد را در پی دارد افزود: همه باید برای رسیدن به اقتصادی ایده آل و مصون از آسیب پذیری تلاش کنند.

وی ادامه داد:حمایت از تولید کالای ایرانی موجب بلوغ واستقلال اقتصاد کشوراز وابستگی به کالاهای خارجی می شود.

گلستانی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اشتغال در کشور زیاد مناسب نیست اظهار داشت: یکی از علت های این امر بر می گردد به  اصلاح در ساختارها که تا هنگامی که این وضعیت به درجه مطلوب نرسد نمی توانیم آنطور که باید در این زمینه گام برداریم.

این مسئول یکی از راهکارها برای رسیدن به توسعه کشور را افزایش بخش خصوصی برشمرد وا دامه داد: متاسفانه در کشور ما از این بخش آنطور که باید حمایت نمی شود واگر هم بخش خصوصی وجود دارد وابسته به تسهیلات با سودهای کلان در حال فعالیت هستند.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان با اشاره به اینکه  تولید واشتغال پایدار وحمایت از شعار ماسال باید دغدغه تمام مسئولان استان باشد خاطر نشان کرد: مسئولان باید در جهت رفع موانع  عمل کنند و حمایت از سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قراردهند تا رشد ورونق اقتصادی مستمر باشد.

گلستانی بیان کرد: مقام معظم رهبری تکلیف و وظیفه همه مسئولان را در ساختن کشوری آباد معین کرده است و همه ما وظیفه داریم برنامه های خود را در راستای عمل به منویات مقام رهبری تدوین وتنظیم کنیم.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری حمایت ازتولید داخلی و سرمایه گذاری مشروع وقانونی در استان همدان را در اولویت اصلی مسئولان کمیته اجرای حمایت قضایی از سرمایه گذاری اعلام کرد واضافه کرد: تولید ملی اگر حمایت شود بسیاری از شکاف های اقتصادی را پوشش می دهد وتحریم های وارد شده را بیش ازپیش بی اثر خواهد کرد و در نهایت به تحقق عدالت اقتصادی در کشور منجر می شود.

گلستانی به بلوغ رسیدن تولید در کشور را نیازمند حمایت مراجع تصمیم گیری با فرایند علمی مبنی بردانایی دانست واظهار داشت:باید ازنظرات و تجربه های صاحب نظران وسازمان های دولتی بهره برد تا برنامه ریزی های مناسب وسنجیده وارد عمل شوند ودر این باره با احساس مسئولیت بیشتری ورود پیدا کنند.

گلستانی با اشاره به اینکه برای حمایت از کالای ایرانی وتحقق این امر باید ازخروج کالا های تولیدی کشور جلوگیری شود، افزود: باید کالاهای اولیه را وارد وصنعت را خود تولید کنیم تا به توان مندی داخلی برسیم.

وی به صنعت گردشگری نیز اشاره کرد واظهار داشت: با توجه به اینکه استان همدان دارای این پتانسیل است توجه به این موضوع و رفع مشکلات در این حوزه  وجذب توریست های  داخلی وخارجی می تواند نقش بسزایی در تحقق این شعار داشته باشد.  

انتهای پیام/ج

تولید واشتغال مکمل هم هستند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.