عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکایی‌ها در حمله موشکی به سوریه تنها هدف‌شان چپاول منابع مالی عربستان سعودی است.


آمریکا با حمله موشکی به سوریه تنها به دنبال چپاول منابع مالی عربستان بود/ سیستم دفاعی سوریه بسیار قدرتمند ظاهر شدابراهیم رضایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،، با اشاره به حمله موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه گفت: آمریکایی‌ها از این عملیات چیزی عایدشان نشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: آنها تنها چشمشان به منابع مالی عربستان سعودی است و براساس سناریوی نوشته شده آنها هدف‌شان بیشتر چپاول منابع مالی این کشور بوده تا یک عملیات اثرگذار در خاک سوریه.

رضایی تصریح کرد: آمریکایی‌ها شاهدند که داعش و عوامل تروریستی دیگر قدرتی برای پیگیری اهداف آنها در منطقه ندارند، لذا به چنین اقدامی برای حمله موشکی به سوریه دست زدند.

وی با بیان اینکه این عملیات اثرگذاری بسیار زیادی برای پشتیبانی از آنها را نداشت، گفت: این حمله بیشتر به نفع سوریه بود، زیرا این کشور توانست سیستم دفاعی بسیار قدرتمند خود را به عنوان یک برگ برنده در منطقه به نمایش بگذارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: سیستم دفاعی سوریه پیام بسیار مهمی برای صهیونیست‌ها که خود را دارای قدرت هوایی برتر می‌دانند، بود؛ امروز سوریه می‌تواند قدرتمندانه توانمندی صهیونیست‌ها را نقش بر آب و خنثی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار