معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

احیای انجمن های اسلامی در کشور ضروری است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر لزوم احیای انجمن های اسلامی تاکید کرد.

لزوم احیای انجمن های اسلامی در کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ روحانی نژادمعاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در پنجمین نشست روسای اتحادیه انجمن های اسلامی کشور در تبریز خاطرنشان کرد : آنهایی که با انقلاب اسلامی بوده اند اثربخشی انجمنهای اسلامی را به خوبی درک کرده اند.


وی گفت:موثر ترین موسسه مردمی در همه اقشار و ارگانها همین انجمن اسلامی است و تبریز با توجه به سوابق درخشانش در زمینه انجمن های اسلامی می تواند الگوی مناسبی برای استانهای دیگر باشد.


وی اتحاد ، انسجام ، بصیر بودن ، نترس بودن و توانمندی را از ویژگی های اعضای انجمن های اسلامی خواند و تصریح کرد: اگر نتوانیم با گذرعمرانقلاب ارزشها والای آن را به روز کنیم ممکن است ارزشهای انقلاب استحاله شود.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی افزود: انجمنهای اسلامی باید شبکه مردمی مردم را بسیج کنند و در راستای افزایش تولید و کیفیت تاثیر داشته باشند و از طرفی هم مردم را برای خرید کالای داخلی مشتاق تر کنند.


وی با اشاره به اینکه مبارزه با آسیب های اجتماعی باید از اقدامات اولویت دار اتحادیه های انجمن اسلامی باشد یادآور شد: دشمن با گسترش آسیبهای اجتماعی در صدد نفوذ بیشتر است.


وی همچنین بر ضرورت حمایت از پیام رسانهای داخلی تاکید کرد و گفت : تلگرام امنیت و اقتصاد کشور مورد هدف قرار داده و با توجه به اینکه هیچ گونه تبعیتی از قوانین کشور ندارد برای فیلترینگ آن باید اقدام شود.

 

انتهای پیام/

 

 لزوم احیای انجمن های اسلامی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.