دستمالچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اسرائیل مسئول حمله موشکی مثلث شرارت به سوریه است/ این رژیم تلاش دارد به صورت ناشناس عملیاتش را انجام دهد

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی پشت حمله موشکی به حمص سوریه قرار دارد.

اسرائیل مسئول حمله موشکی مثلث شرارت به سوریه است/ این رژیم تلاش دارد به صورت ناشناس عملیاتش را انجام دهداحمد دستمالچی سفیر پیشین ایران در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حملات موشکی به سوریه، اظهار کرد: بدون شک رژیم صهیونیستی پشت این اقدام قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اسرائیل قصد دارد سوریه را ناامن کند، افزود: رژیم صهیونیستی با این اقدام، قدرت‌های خارجی را مجبور به مداخله در امور داخلی سوریه می‌کند و خودش هم در حاشیه امنی قرار بگیرد.

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: برای اینکه رژیم صهیونیستی در معرض آسیب قرار نگیرد، حملاتی به صورت ناشناس انجام می‌دهد، با این حال سوریه، محور مقامت و روسیه اعلام کردند در زمان مناسب پاسخ مقتضی و قاطعی به این حملات خواهند داد.

دستمالچی با تاکید بر اینکه معتقدم امروز زمین در دست سوریه و محور مقامت بوده و این مسئه در معادلات نظامی تعیین کننده است، اضافه کرد: هر حمله‌ای باعث خسارت سنگین و هزینه فراوان به دشمنان خواهد شد، زیرا از یک سو باید به افکار عمومی پاسخگو باشد و از سوی دیگر هم نمی‌تواند دستاوردی از نظر نظامی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
خدابی چه جواب دندان شکنی به اسرائیل دادیم
آخرین اخبار