شرایط سخت استان بوشهر در تابستان امسال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط سخت استان بوشهر در تابستان امسال، مدیریت مصرف آب ضروری است.

شرایط سخت استان بوشهر در تابستان امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسعود نصوری عصر سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه چهار مدیر شرکت آبفار استان بوشهر اظهار داشت: همه مدیران باید از فرصتی که برای خدمت به مردم دارند بهترین استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه آب و فاضلاب روستایی خاطرنشان کرد: باید قدردان این فرصت خدمت باشیم و همه توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار بگیریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر تکریم ارباب رجوع را یک ضرورت عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی که قادر به رفع مشکلات مردم و یا ارائه خدمت نیز نباشیم باید نحوه برخورد با مردم به نحوی باشد که از مدیران آزرده خاطر نشود.

نصوری ادامه داد: در سال گذشته با وجود کمبود شدید منابع آبی استان بوشهر تابستان موفقی را پشت سرگذاشت که در سال جاری نیز با توجه به کاهش چشمگیر بارش نزولات آسمانی و تداوم خشکسالی چندین ساله مصمم هستیم با کمترین چالش ممکن آب روستا‌های استان بوشهر تامین شود.

وی شرایط آبی در سال جاری را سخت توصیف کرد و افزود: امسال با توجه به بحران کم آبی سال سختی در پیش داریم که لازمه آن همدلی و اتحاد بیش از پیش مدیران این حوزه با یکدیگر است.

نصوری با اشاره به تغییرات صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر ادامه داد: انتظار می‌رود تغییرات صورت گرفته که در طی هفته آینده نیز تداوم دارد منشا خیر و برکت در حوزه خدمت رسانی به روستاییان باشد.

وی در ارتباط با انتخاب طاهریان‌پور به‌عنوان معاون مهندسی شرکت آبفار استان بوشهر نیز گفت: طاهریان‌پور از چهره‌های شناخته شده استان است که با توانایی و تخصصی که دارد می‌تواند در پیشبرد اهداف این شرکت نقشی اساسی ایفا کند.

نصوری در ارتباط با سمت جدید کرم‌پور نیز گفت: رفتن این مدیر شایسته و توانمند در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می‌تواند کمک قابل توجهی برای شرکت آبفار استان بوشهر باشد.

وی افزود: کرم‌پور در دوران خدمت خود در شرکت آبفار استان بوشهر خدمات شایانی داشته که امیدواریم در سمت جدید نیز بتواند این مسیر درخشان خدمتی خود را تداوم ببخشد.

در این آیین با تقدیر از فعالیت‌های علی کرم‌پور، روح‌الله طاهریان‌پور به‌عنوان معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر معرفی شد.

در این آیین همچنین مهدی پور رضا و عبدالله خدادادی به ترتیب به‌عنوان مدیر امور آبفار شهرستان‌های تنگستان و دشتی منصوب شدند.

انتهای پیام/م

مدیریت مصرف آب ضروری است

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.