وزیر خارجه لبنان تجاوز غیرقانونی به هر کشور عربی را مردود دانست

جبران باسیل، وزیر امور خارجه لبنان خطاب به مسئولان بین المللی گفت، لبنان تجاوز غیر قانونی (خارج از چارچوب تصمیمات سازمان ملل) به هر کشور عربی را مردود می‌داند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جبران باسیل، وزیر امور خارجه لبنان تجاوز غیر قانونی به هر کشور عربی را مردود دانست.

جبران باسیل خطاب به مسئولان بین المللی گفت، لبنان تجاوز غیر قانونی را (خارج از چارچوب تصمیمات سازمان ملل) به هر کشور عربی مردود می‌داند.

وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد جبران باسیل در روز‌های گذشته با مقامات کشور‌های مختلف درباره حملات نظامی سه جانبه اخیر آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفتگو کرده است.

وزارت امور خارجه لبنان افزود باسیل با مقامات کشور‌های مختلف از جمله جان سالیوان کفیل وزیر خارجه آمریکا و آلستر برت وزیر مشاور در امور خارجه انگلیس درباره پیامد‌ها و نتایج حمله نظامی غرب به سوریه گفتگو و تبادل نظر کرده است.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه لبنان، باسیل تاکید کرد کشورش با هرگونه تعرض به حاکمیت هر کشور عربی بدون مجوز قانونی و تصمیم سازمان ملل مخالف است و استفاده از حریم هوایی لبنان را برای تعرض به هر کشور عربی محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

انتقاد وزیر خارجه لبنان از حمله نظامی به سوریه

برچسب ها: لبنان ، آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار