رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه ای که فاقد پلاک بوده و یا پلاک آن ها مخدوش باشد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ فضل الله شیری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  این طرح در هفته آینده از اول تا پنجم اردیبهشت در سطح استان اجرایی می شود.


وی ادامه داد: پلاک وسیله نقلیه، معرف هویت و شناسنامه سوابق آن است که متاسفانه برخی از متخلفین و مجرمین به منظور اقدامات خلافکارانه و فرار از اعمال مقررات اقدام به برداشتن، جعل و یا پوشاندن ان می کنند.


سرهنگ شیری یادآور شد: این کار باعث تضییع حقوق سایر شهروندان و عدم شناسایی یا ثبت تخلفات و جرائم آن ها توسط مردم، ماموران و دوربین ها می شود.


رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: هر وسیله نقلیه که در راه ها تردد می کنند باید دارای شماره باشند و رانندگی با وسیله فاقد پلاک ممنوع است.


وی در پایان گفت: در این طرح خودروهایی که فاقد پلاک باشند و یا پلاک آن ها مخدوش باشد توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد بنا براین به شهروندان توصیه می شود در فرصت باقیمانده نسبت به رفع نقص پلاک خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.