معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ اشتغالی با دادن تسهیلات ممکن نمی‌شود بلکه باید به ظرفیت‌های منطقه توجه شود.

هیچ اشتغالی با وام ممکن نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:هیچ اشتغالی با وام ممکن نیست زیرا دادن تسهیلات وظیفه بانک است پس خود ما چیکاره هستیم.

وی تصریح کرد: توانمندسازی یک موضوع کلی است که باید دید در حوزه مداخلات توسعه‌ای چه کاری انجام شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: موضوع فضای کسب و کار نیز باید منطقه‌ای دیده شود زیرا قرارنیست هرجا موضوع اشتغال مطرح شد به دنبال تسهیلات باشیم بلکه باید به ظرفیت‌های منطقه نیز توجه شود.

منصوری با بیان اینکه چندین هزار آبادی و روستا در کشور وجود دارد و ما تاکنون روستا‌های کانونی را شناسایی کرده ایم تا روستا‌های حاشیه‌ای نیز پیشرفت کنند، افزود: داده‌های میدانی برای مداخله توسعه‌ای بسیار مهم است، و از طرفی باید به دنبال اشتغالی باشیم که استفاده از آب را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول باید در روستا‌ها به دنبال داشته‌های موجود و تقویت آنان باشیم و در کشاورزی نیز باید به دنبال فراوری محصولات باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: بانک‌ها همکاری لازم را دارند و باید نظارت بر ارائه تسهیلات نیز بیشتر شود تا سرمایه‌ها در جای مناسب و درست هزینه شود.
انتهای پیام/ت

صحبت‌های معاون وزیر تعاون در کارگروه اشتغال استان فارس

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.