فرمانده ارشد نظامی ارتش در هرمزگان:

ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدید است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در هرمزگان گفت: ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدید در خلیج فارس و دریایی عمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، امیردریاداردوم افشین تاشک فرمانده ارشد نظامی ارتش در هرمزگان صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتش در بندرعباس گفت: ارتش با اقتدار تمام آماده مقابله با هرگونه تهدید در خلیج فارس و دریایی عمان است.

وی افزو:دشمنان هرگزنمی توانند چشم طمع به مرز‌های جمهوری اسلامی داشته باشند.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در هرمزگان گفت:: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تدابیر و رهنمود‌های مدبرانه امام راحل، توطئه‌گران و فتنه‌انگیزان به فکر انحلال ارتش بودند که با درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ۲۹ فروردین ماه سال ۵۸ به عنوان روز ارتش نام گرفت.

امیرداریادار تاشک، گفت: ارتش در هشت سال دفاع مقدس دفاع جانانه‌ای از مرز‌های آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران داشت و در ۶۰ روز ابتدایی جنگ در خلیج فارس نسخه عراق و متحدانش را بست و اجازه نداد تا از طریق دریا حتی سانتیمتری پیش روی داشته باشند.

امیردریاداردوم تاشک افزود: نیروی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در دریا در روز‌های ابتدایی جنگ رژیم بعث را خلع سلاح کرد.

فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای با بهره‌گیری از کارکنان متدین، متعهد و متخصص روز به روز بر توانایی و آمادگی خود افزوده و بیش از گذشته دارای روحیه و انگیزه اجرای مأموریت هستند.
امیردریادار تاشک اگفت: امنیت امروز خطوط تجاری ایران در آب‌های آزاد و بین المللی بر عهده ارتش گذاشته شده است و حتی شاهد هستیم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر ارتش‌های دیگر سایر کشتی‌های نیازمند را اسکورت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش با اتکا به تجهیزات نظامی داخلی توانسته است در آب‌های بین المللی و دور حضوری مقتدرانه داشته باشد و اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتی ایران در خلیج عدن و تنگه باب المندب نشان از قدرت نظامی ایران در حوزه دریا را دارد.
انتهای پیام/ر

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های کشور

 

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها: آمریکا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.