مدیر سینما میلاد:

در ساخت پردیس های سینمایی باید بررسی دقیقتری صورت بگیرد

وحید روحانی گفت: از لحاظ جغرافیایی ساخت سالن سینما در نزدیکی سالنی دیگر بسیار غیر منطقی و غیر کارشناسانه است.

در ساخت پردیس های سینمایی باید بررسی دقیق تری صورت گیردوحید روحانی مدیر سینما «میلاد» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دفاتر پخش تمایل بیشتری به  ارائه فیلم  به پردیس های سینمایی دارند و در این میان هیچ قانونی برای سینماهای ضعیف تر و تک سالن و قدیمی نداریم.

وی تصریح کرد: در همین نزدیکی سینما میلاد که ما در آن فعالیت داریم، اجازه ساخت پردیس سینمایی داده شده است. از لحاظ جغرافیایی ساخت سالن سینما در نزدیکی سالنی دیگر بسیار غیر منطقی و غیر کارشناسانه است.

روحانی ادامه داد: اینکه یک پردیس سینمایی به چرخه نمایش فیلم در سینمای ضعیف ما در عرصه اقتصادی اضافه شود مشکلی نیست،  اما باید شرایط  ساخت و مکان ساخت آنها از لحاظ جغرافیایی مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد. در روند اضافه شدن سالن های سینما باید سالن های قدیمی را هم در نظر گرفت. یعنی ابتدا باید سینماهای قدیمی را در اولویت بازسازی و تقویت امکانات سینمایی  قرار دهیم  و بعد به فکر افزایش پردیس‌های سینمایی باشیم.

روحانی همچنین درخصوص امکان تبدیل سینماهای قدیمی به پردیس های سینمایی اظهار داشت: تعاریف و بندهای موجود در قراردادهای مربوطه به شکل کلی به ضرر سینما دار و ملک اوست. اگر تسهیلات و شرایطی را برای این مورد با رویکرد کمک به سینماهای قدیمی ارائه دهند، مطمئن باشید سینمادارها از آن استقبال می کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار