تيم شهردارى بندرعباس با کسب نتایج ضعیف شانس صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تيم شهردارى بندرعباس با کسب نتایج ضعیف شانس صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را از دست داد.
در چارچوب هفته هشتم مرحله نهايى مسابقات ليگ دسته دو فوتبال باشگاه های كشور عصر امروز تيم شهردارى بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس مقابل تیم نفت و گاز گچساران با تساوی ۱-۱ متوقف شد.
با ثبت این نتیجه تیم شهرداری با کسب ۸ امتیاز و تفاضل گل منفی ۸ در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم باقی ماند تا در دو هفته پایانی شانسی برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال نداشته باشد.
شاگردان علی نیکبخت از ۸ مسابقه خود در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال با عملکردی ضعیف و دور از انتظار ۲ برد، ۲ مساوی، ۴ باخت، ۱۰ گل زده و  ۱۸ گل خورده در کارنامه دارند.
از این گروه تیم شاهین شهرداری بوشهر با کسب ۲۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت۲۰ تا حدود زیادی صعودش را به طور مستقیم به لیگ دسته اول قطعی کرده و تنها با ۱ امتیاز از ۲ مسابقه آینده جشن صعود خواهد گرفت و  تیم های رده دومی نفت و گاز گچساران(۱۴ امتیاز) و رده سومی داماش گیلان( ۱۱ امتیاز) نیز رقابت تنگاتنگی برای حضور در مرحله پلی آف دارند.
تيم شهردارى بندرعباس در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال با تيم هاى نفت و گاز گچساران ، پالايش آبادان ، شاهين شهردارى بوشهر ، سردار بوكان و داماش گيلان همگروه است.
در گروه نخست نيز تيم هاى شهردارى فومن ، كارون اروند خرمشهر ، نفت اميديه ، خوشه طلايى ساوه ، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران با هم رقابت مى كنند.
در پایان این رقابت ها تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند.
تیم های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
انتهای پیام/ب

شهرداری بندرعباس از صعود به لیگ دسته اول فوتبال بازماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.