معاون پژوهش، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۲ میلیارد ریال اعتبار برای طرح کمک جهت تامین کتاب درسی دانش آموزان مناطق کم برخوردار اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، قنبرعلی خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در دولت تدبیر امید با شعار عدالت محوری به منظور ایجاد انگیزه وکمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار وکمتر توسعه یافته این طرح در این مناطق اجرایی می‌شود.

خوش آینه افزود:ما با استفاده از برسی اطلاعات و آمار مستند شده در سامانه فروش وتوزیع کتاب‌های درسی (irtextbook.ir) به نحوی برنامه ریزی شده تا مدارس مشمول ازاین طرح برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: مدیران محترم مدارس می‌توانند ضمن تهیه لیستی از دانش آموزان کم برخوردار برای تهیه کتاب نیم بها به سامانه نام نویسی دانش آموزان (سناد) مراجعه و اقدام به ثبت سفارش بر مبنای لیست مذکور که به تایید کمیته برنامه ریزی رسیده است، کنند.

خوش آینه افزود: تمامی بخشنامه‌ها و فرایند ثبت به صورت مصور در سامانه ثبت سفارش کتاب به آدرس irtextbook.ir قرار گرفته است.

گفتنی است: اولیای محترم برای ثبت سفارش کتاب به صورت مستقل نیز با مراجعه به سایت مذکور از طریق کد ملی دانش آموز و سریال شناسنامه اقدام به ثبت سفارش کتاب کنند.

انتهای پیام/ط


اختصاص اعتبار برای تامین کتاب درسی در مناطق کم برخوردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.