تبدیل پنج هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در میامی

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی از تبدیل پنج هزار و 300 متر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در این شهرستان در سال 96 خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی اسماعیلی سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی با اشاره به این که در راستای طرح پیک سایی، 33 انشعاب در این شهرستان اصلاح گردیده است گفت : عملیات بهینه سازی 167 اشتراک برق در جهت کاهش تلفات به اجرا درآمده است.

وی بابیان این که در سال گذشته 7 هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی احداث شده است افزود : 17هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی در زمان قید شده دایرگردیده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی با ابراز این که 35 هزار و 500 متر شبکه های توزیع برق بهینه سازی شده است اظهارداشت : با تلاش نیروهای اجرائی این مدیریت، 21 ایستگاه هوائی توزیع برق نیز برقرار گردیده است.

اسماعیلی با اعلام این که ظرفیت کل پست های توزیع برق این شهرستان هم اینک، 53هزار و 125 کیلوولت آمپر است تصریح کرد : 468 دستگاه سرچراغ جدید در سطح شهرستان نصب گردیده است.

وی با اشاره به انجام 116 پروژه عمرانی برق رسانی در سال قبل تصریح کرد : در راستای اجرای این پروژه ها، مبلغ 24 میلیارد و 708 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

اسماعیلی بیان داشت : احداث کنتورهای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) ولتاژ اولیه، نصب دستگاه های ریکلوزر، سکسیونر گازی و سکشنالایزر ، از مهم ترین برنامه های انجام شده این مدیریت در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع برق این شهرستان در طول سال 96 به شمار می رود.

انتهای پیام / ه

انجام 116 پروژه عمرانی برق رسانی در میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.