صدمین هفته از همایش‌های دوچرخه سواری شهر یزد برگزار شد

صدمین هفته از همایش‌های دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز ۳۰ فروردین ماه ۹۷ برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ صدمین هفته از همایش‌های دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز ۳۰ فروردین ماه ۹۷ برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و همچنین پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست حمله آمریکا به طبس برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر خود را از میدان باغ ملی آغاز کرده و با رکاب زدن در مسیر خیابان فرخی یزدی و امام خمینی، در محل گلزار شهدای خلدبرین در کنار تربت پاک شهید منتظرقائم به حرکت خود پایان دادند.

در انتهای مسیر دوچرخه سواری که با حضور مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد، ابراهیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امیرعظیم صحت مند، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد، مسئولانی از شهرداری یزد و همچنین همسر شهید منتظرقائم برگزار شد، مسئولان و دوچرخه سواران به این شهید والامقام با اهدای شاخه گل ادای احترام کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه، ۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس، ۲ کمک هزینه سفر قم و جمکران و نیز ۱۸ جایزه ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری شهر یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار