باران بهاری ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان را فراگرفت

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه‌روز گذشته باران بهاری ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان را فراگرفت.

علی ملاشاهی رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : بارندگی‌های بهاری که از چند روز گذشته در اکثر نقاط استان شروع‌شده است در شبانه‌روز گذشته ۱۱ شهرستان استان را فراگرفت. بیشترین بارندگی در این مدت مربوط به روستا‌های رحمان آباد کارواندر و کارواندر خاش با ۱۵.۵ و ۱۴.۵ میلی‌متر بوده است.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون از ۱۹ نقطه شهرستان خاش و ۱۷ نقطه از شهرستان‌های شمال استان گزارش بارندگی داشته‌ایم به‌طوری‌که در برخی شهر‌های شمال استان نظیر هامون و زهک حدود ۵ میلی‌متر باران گزارش شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز بارندگی در برخی نقاط استان رخ داد، گفت: از شهر سراوان ۲.۹ میلی‌متر، شهر محمدی و روستای هیدوچ نیز به ترتیب ۱.۲ و ۳.۵ میلی‌متر باران گزارش شد.

ملاشاهی ادامه داد: براساس پیش‌بینی کلی وضعیت جوی استان و نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز نیز شرایط برای رگبار پراکنده باران، رعدوبرق، تندباد موقتی و بارش تگرگ، در سطح استان فراهم است، به‌طوری‌که در برخی مناطق مرکزی و نواحی جنوبی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن موقتی رودخانه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/گ

بارش باران در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.