مدیر گروه اجتماعی شبکه یک مطرح کرد؛

برنامه‌های جدید شبکه یک برای ماه رمضان و تابستان/ پخش فصل جدید «فرمول یک» از عید فطر

شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک، از تدارکات ویژه این شبکه برای روز‌های تابستان و ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

شبکه یک در تدارک برنامه‌ای جدید برای روز‌های تابستان است/ پخش فصل جدید «فرمول یک» از عید فطر/ گروه اجتماعی شبکه یک، در تدارک جشن رمضانفضل الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک در گفتگو  با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان هر شب یک جنگ و جشن شبانه داریم. البته در دو سال گذشته برنامه «دعوت» را با حضور مردم از برج میلاد روی آنتن داشتیم و امسال نیز ان شاء الله بعد از سریال شبانگاهی شبکه یک این جشن را خواهیم داشت؛ اینکه فرم برنامه استودیویی باشد یا در فضای باز، هنوز مشخص نشده است.

وی با اشاره به برنامه های جدید این شبکه خاطرنشان کرد: البته چند برنامه و طرح جدید وجود دارد که باید از لحاظ بودجه شبکه بررسی شوند و اگر برآوردهای مالی آنها تامین شود، حتما تولید آن برنامه ها را در نظر خواهیم گرفت. ایده یک برنامه جدید را در شبکه داریم که با تولید و طرح فوق العاده، شبیه برنامه «دورهمی» پیش خواهد رفت و تمام تلاشمان این است که امسال روی آنتن برود.

وی در ادامه درخصوص اعیاد شعبانیه بیان کرد: شبکه یک بنا به رسالتش ویژه برنامه ای را برای نیمه شعبان و اعیاد این ماه درنظر گرفته است و در کنار آن  چون امسال گروه اجتماعی در ایام نوروز پررنگ تر بود، در روزهای تابستان با برنامه های متنوع تری پیش خواهد رفت.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما افزود: در راستای جدول پخش در ایام تابستان، فصل جدید برنامه تلویزیونی «فرمول یک» از عید فطر با اجرای علی ضیاء و ساختاری متفاوت دوباره از سرگرفته خواهد شد و پخش برنامه «دستپخت» را سه روز در هفته برای تابستان در نظرگرفته ایم. البته باید بگویم که بیشترین برنامه های ما در تابستان تا اوایل ماه محرم (نیمه  شهریور) است.

شریعت پناهی ادامه داد: تمام هماهنگی های این برنامه جدید انجام شده و قرار بود که بعد از ایام نوروز پخش شود، ولی مشکلات مالی  داشتیم. تمام سعی و تلاشمان این است که این برنامه برای تابستان آماده کنیم. 

وی درخصوص اجرای این برنامه گفت: احتمالا این برنامه مجری ندارد، و از هیئت داورانی تشکیل شده که مسلما از کارگردانان و بازیگران مطرح کشور هستند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در پایان افزود: همچنین ضبط و تولید برنامه تلویزیونی «کاردان ها» ادامه دارد و تا پایان تابستان یک روز در هفته به روی آنتن خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار