محسنی بندپی خبر داد

حضور 2 قاری نابینای ایرانی در جمع 32 نفره قاریان بین المللی مسابقات قرآن

رئیس سازمان بهزیستی کشور از حضور 2 قاری نابینا تحت پوشش این سازمان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

حضور 2 قاری نابینای ایرانی در جمع 32 نفره قاریان بین المللی مسابقات قرآنبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز پنجشنبه سی‌ام‌ فروردین ماه سال جاری در مصلی امام خمینی «ره» آغاز به کار کرد.

انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این مسابقات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 32 تن از قاریان نابینا شرکت دارند که 2 تن از این افراد را قاریان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: 18 نفر از قاریان سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته حفظ و 14 نفر در بخش قرائت قرآن شرکت کرده‌اند و در طول مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد: شعار سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم «یک امت، یک کتاب» است و بیداری مسلمانان جهان اسلام و مقاومت همه جانبه در مقابل توطئه های اسکتبار است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: آنچه که برای این سازمان اهمیت دارد توجه به  استعداد افرادی است که دچار مشکلاتی چون معلولیت های مختلف هستند تا در زمینه های گوناگون در جهت رشد و شکوفایی این استعدادها تلاش همه جانبه صورت بگیرد.

محسنی بندپی اظهار کرد: انس با قرآن کریم یکی از اقدامات مهم و اثربخشی است که می تواند در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اثرگذار باشد.

وی یادآور شد: توفیقی برای سازمان بهزیستی کشور است که در جمع قاریان و حافظان قرآن کریم از 23 کشور دنیا، در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: زنان و کودکان از جمله گروه‌هایی هستند که در تلاش هستیم تا در دوره‌های بعدی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور پیدا کنند.

محسنی بندپی اضافه کرد: در سال‌های آینده تلاش می‌کنیم تا از گروه‌های مختلف سنی از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار