مدير عامل سازمان بیمه سلامت در پیامی آغاز ماه شعبان و میلاد های این ماه را به مومنان جهان تبریک گفت.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهر موهبتی، مدير عامل سازمان بیمه سلامت، در پیامی آغاز ماه شعبان و میلاد های این ماه را به مومنان جهان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

آغازین روزهای ماه شریف شعبان را که به تعبیر رسوالله(ص) ماه حضرتش بوده و «حاملان عرش بزرگش می شمارند و حق می شناسدش» بر مومنان جهان تبریک و تهنیت می گویم.

شعبان ماه دعا، ذكر، ياد، توجه، عبادت و استغفار است که از این جهت آن را مقدمه ورود به ضيافة ‏الله‏ رمضان می دانند از اين‏رو ضمن گرامی داشت ميلاد مبارک اسوه اخلاق و آزادگی امام حسين(ع)، که به نام روز پاسدار نیز مزین شده است یاد می کنیم از رشادت های حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس و همسران و خانواده های ایشان که در جهادهای مستتر و مستدام خود، رنج های شیرین همزیستی با این جلوه های رشادت را با آغوش باز تحمل کرده و مسئولیت بزرگ انتقال پیام بزرگمردی و پایمردی های آنان را نیز عهده دار گردیده اند.

همچنین رفیع بر می شماریم مقام شامخ حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان نماد و سمبل وفاداری، جانبازی و بصیرت را که نوشیدن آب را حتی برای تجدید قوا و مجاهدت در رکاب رهبرش بر خود روا ندید و به این بهانه ضمن تکریم مقام جانبازان انقلاب اسلامی ایران صبر و پایمردی همسران آنان را می ستائیم و از خداوند متعال می خواهیم اجر و منزلت اینان را نزد خود محفوظ بدارد که ایشان زندگی و جوانی خویش را بدون هیچ انتظار و چشمداشتی وقف نگهداری و مراقبت از جانبازان عزیز نموده اند.

بی شک ميلاد مسعود زينت عبادت كنندگان و سرور نيايشگران، حضرت سجاد(ع) نیز بعنوان خوان گسترده رحمت الهى در این ماه تلقی می شود که شاید درجات مناجات های ما را با خالق به مراتب بالاتر ارتقا دهد و همه مناسبت های شعبان المعظم مقدمه ای است برای كسب آمادگي هاى فكرى و روحى براى درك هر چه بيشتر فيض معنوى ‏از شهرالله رمضان.

امید است به برکت این ماه گرانقدر، رزق همه مومنان در آن به معرفت الهی ختم‌ شود.

انتهای پیام/

پیام تبریک مدیرعامل بیمه سلامت به مناسبت اعیاد شعبانیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار