حمله هواداران خشمگین به اتوبوس تیم یاران رضایی

هواداران تیم شارلوا پس از شکست سنگین مقابل کلوب بروژ، مورد حمله هواداران شان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت های هفته چهارم گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک، تیم‌های شارلوا و کلوب بروژ به مصاف هم رفتند و در پایان یاران کاوه رضایی با نتیجه 6 بر صفر شکست خوردند.

در این مسابقه، کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی شارلوا   72 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد و سپس جای خود را به کریس بدیا داد. همچنین وسلی مورائس فریرا دا سیلوا ( 2 گل) ,عبدالله دیابی، رود وورمِر ، هانس واناکن و لیور رفالوف گل های بروژ را به ثمر رساندند. با این نتیجه کلوب بروژ با چهل امتیاز صدرنشین گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ است و شارلوا با 27 امتیاز تیم ششم است.

////

پس از نتایج ضعیف شارلوا در این رقابت ها، زمانیکه آنها در حال سوار شدن به اتوبوس بودند، هواداران این تیم به همراه مواد محترقه، تخم مرغ و ... به اتوبوس و بازیکنان حمله کردند و سبب آسیب رساندن به آنها شدند.

بر همین اساس، سایت lanouvellegazette بلژیک نوشت: پس از پایان بازی صدها نفر در داخل ورزشگاه منتظر اتوبوس تیم بودند و ابتدا درگیری لفظی میان مازو، سرمربی تیم با آنها صورت گرفت و سپس هواداران شارلوا شروع به پرتاب تخم مرغ و مواد محترقه کردند که هیچ کسی آسیبی ندید اما شیشه اتبوس شکست.

////

انتهای پیام/

حمله هوادارانه شارلوا به اتوبوس تیمشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار