بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مناسبت روز پاسدار؛

پاسداران از بی‌ادعاترین و مردمی‌ترین نیرو‌های انقلاب اسلامی هستند

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

پاسداران، به حقیقت از «نجیب‌ترین» و «بی‌ادعاترین» و «مردمی‌ترین» نیرو‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مناسبت فرا رسیدن  روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی
«آن چیزی که می‌تواند انقلاب و جهت‌گیری عظیم این ملت و راهی را که او به سوی صلاح و فلاح و عزّت و رضای الهی و سعادت دنیا و آخرت خود می‌پیماید، پایدار کند، عبارت است از هوشیاری و آمادگی و روحیة پاسداری». رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)

شعبان از راه رسیده است. ماه پرفضیلتی که برای همة مسلمانان منشأ برکت و رحمت و هنگامة میلاد عزیزترین و بزرگوارترین بندگان خداوند است. ماهی که رسول اعظم (ص) آن را ماه خود می‌نامند و پیروانشان را به کسب فیوضات آن بشارت داده‌اند. در میان روز‌های متبرک شعبان، سومین روز از این ماه الهی به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین روز‌های تاریخ بشر رقم خورده است و سالار پاسداران طریق الهی، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دیده بر جهان گشوده‌اند. این روز از سوی امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی (ره) به‌شایستگی روز پاسدار نام گرفته است و این نام‌گذاری نشان از پیوند محکم پاسداران و سربازان انقلاب اسلامی با نهضت حسینی و پرچمداری آرمان‌های اباعبدالله (ع) دارد.

پاسداران، به حقیقت از «نجیب‌ترین» و «بی‌ادعاترین» و «مردمی‌ترین» نیرو‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند؛ زیرا در همة عرصه‌ها از «کار» و «تلاش» گرفته تا «دفاع» و «نبرد» همواره این فرزندان برومند ایران سربلند پیشتاز و مؤثر بوده‌اند و نیروی محرک و انگیزة حرکت ایثارگرانة آنان در عشق به مکتب حسین (ع) و تأسی از آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) ریشه دارد.

امام راحل (ره) در دیدار با فرزندان پاسدارشان فرمودند: «تاریخ اسلام، جز یک برهه از صدر اسلام، جوانانی مثل جوان‌های ایران ما سراغ ندارد» و این کلام بلند افتخار بزرگی است که جز این دلاورمردان ایثارگر، شایستة دیگری نخواهد بود.

«جبهة مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی» ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد متبرک این ماه، روز میلاد امام شهیدان، حسین بن علی (ع) را به ساحت مقدّس امام عصر (عج)، رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران تبریک می‌گوید و برای همة پاسداران ازجان‌گذشته و فداکار ایران اسلامی که نزدیک‌ترین و همراه‌ترین حامیان ملّت قهرمان‌پرور ایران هستند؛ آرزوی توفیق و سلامتی داشته و به نمایندگی از مردم نجیب و بصیر ایران اسلامی، اعلام می‌دارد: «همة ما پاسدارانی آماده‌ایم و در دفاع از ارزش‌ها و اصول مقدّس انقلاب و میهن اسلامی، گوش به فرمان رهبر و مقتدایمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) استوار ایستاده‌ایم و بی‌تردید با پشتیبانی امّت سلحشور ایران اسلامی، پاسداران دلاور این سرزمین، چونان همیشه در تمامی عرصه‌ها از آوردگاه‌های نابرابر نبرد خون با شمشیر تا میدان خصم‌ورزی دشمنان در جبهة همیشگی جنگ نرم، پیروز و سرافراز خواهند بود و با تجهیز به سلاح علم و تقوی و اتّکا به نیروی خودباوری و نگاه به توان و استعداد‌های داخلی در کنار پیشرفت‌های همه‌جانبة تسلیحاتی و نظامی، می‌توانیم در کمال سلامت از گردنه‌های دشواری که پیشِ روی اسلام و انقلاب اسلامی‌مان قرار دارد عبور کنیم و در کنار یکدیگر زمینه‌ساز ظهور حجت روشن حق (عج) باشیم و در رکاب رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به خیل پاسداران خوش‌عاقبت مهدی فاطمه (عج) بپیوندیم. ان‌شاءالله».

در پایان یاد و خاطره عزیز پاسداران شهید انقلاب اسلامی از روز‌های آغاز انقلاب تا شهدای دفاع مقدّس و شهدای حافظ و مدافع حریم حرم اهل بیت نبوت (ع) را گرامی می‌داریم و به ارواح پاک و مطهر امام (ره) و شهدا درود می‌فرستیم.

«جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی»

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار