مسابقه لیگ جهانی والیبال نشسته ، تیم ملی ایران درمقابل بوسنی وهرزگوین بود که با شکست هم بازی خود را بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات بین المللی والیبال نشسته ۶ تیم بر‌تر جهان از ساعت ۱۸ امروز در سالن صدرای تبریز به مصاف تیم ملی والیبال نشسته بوسنی و هرزگوین رفت و موفق شد با نتیجه ۳-۲ از سد این تیم بگذرد.

شاگردان هادی رضایی در ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵-۲۲ از تیم حریف شکست خوردند، اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۹ از سد حریف خود گذشتند. در ست چهارم این دیدار دوباره بوسنی با نتیجه مشابه ۲۵-۲۲ موفق شد تیم ملی ایران را شکست دهد.

مسابقه لیگ جهانی والیبال نشسته

ملی پوشان کشورمان در یک دیدار سخت و نفس گیر موفق شدند تیم بوسنی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و دومین برد خود در این رقابت ها را جشن بگیرند.

مسابقه لیگ جهانی والیبال نشسته

این بازی که به ست پنجم کشیده بود، در نهایت با برتری ۱۵-۱۲ ایران در این ست به پایان رسید تا شاگردان هادی رضایی دومین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.

 تیم ایران در این بازی  در ست های دوم ،سوم وپنجم  با نتایج ۲۵بر۱۷، ۲۵بر۱۹ و۱۵بر ۱۲ برحریف خود پیروز شد.

 پیش از این در دیدار‌های روز دوم مسابقات بین المللی والیبال نشسته ۶ تیم بر‌تر جهان که به میزبانی تبریز و در سالن صدرای این شهر برگزار می‌شود، روسیه به مصاف آلمان، قهرمان اروپا رفت و موفق شد با نتیجه سه-صفر این تیم را شکست دهد. اوکراین نیز با نتیجه‌ای مشابه، از سد آمریکا گذشت.

 

انتهای پیام/

 

مسابقه لیگ جهانی والیبال نشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار