ستاد برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال چهارشنبه تشکیل می شود

چهارشنبه هفته جاری، ستاد برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی در فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال رود که در نخستین دیدار باید به مصاف شاگردان رنار برود.

پس از حواشی ایجاد شده برای پیراهن تیم ملی ایران به منظور حضور در جام جهانی روسیه، حالا مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد هستند تا مراسم بدرقه خوبی برای کی روش و شاگردانش برگزار کنند تا آنها با روحیه مناسبی راهی بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شوند.

طبق شنیده ها، قرار است مراسم بدرقه تیم ملی 27 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شود و بر همین اساس، فدراسیون فوتبال ستاد برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی را تشکیل داده و قرار است چهارشنبه هفته جاری، نخستین نشست این گروه برگزار شود.

تاکنون رونمایی از سرود تیم ملی در مراسم بدرقه، حضور تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال، حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و ... قطعی شده و باید دید در ستاد برگزاری مراسم بدرقه چه تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

همچنین قرار است از پیراهن تیم ملی ایران هم در دیدار با ازبکستان رونمایی شود و پس از تقابل شاگردان کی روش با ازبک ها، آنها راهی اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه خواهند شد.

انتهای پیام/

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار