امام جمعه اندیمشک گفت: امروزه پاسداران بیش از هر زمانی زمینه اقتدار ملی و برون مرزی ما را فراهم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک بیان داشت: امروز پاسداران بیش از هر زمانی زمینه اقتدار ملی و برون مرزی ما را فراهم کرده‌اند و در راه دفاع از ارزش‌های الهی و انقلابی ما رشادت‌ها و افتخارات گسترده را جلوه‌گر کرده‌اند و ما نیز باید قدر دان این افتخارات باشیم.

وی افزود: نقش نیروهای نظامی و انتظامی کشور در حفظ امنیت و اقتدار کشور بی‌نظیر است و کشور ما 8 سال دفاع مقدس را با افتخار و موفقیت پشت سر گذاشت و در دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) نیز در برابر تکفیر و ترور ایستادگی کرد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسینی نوری عنوان کرد: کسب این افتخارات جز با شناخت راه امام و شهدا و حرکت در مسیر ولایت‌فقیه امکان‌پذیر نبود و به همین جهت، طلبه‌ها و روحانیون باید به حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما و استمرار این مسیر الهی بیش از گذشته توجه وتاکید داشته باشند و در این حوزه به نیازهای شهروندان و مسائل روز توجه کنند.

امام جمعه اندیمشک  با اشاره به توسعه ارزش های اسلامی گفت: مردم اندیمشک در طول سال‌های اخیر همواره و در جهت ترویج و توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی، تلاش و مجاهدت‌های گسترده‌ای را ثبت و ماندگار کرده‌اند و در این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ اند و پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و هستند.

وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام خوبی بین نیروهای اداری و سازمانی شهرستان به وجود آمده و همین موضوع می‌تواند در آینده عرصه را برای توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی در اندیمشک فراهم و مسیر گسترش خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان را بیش از گذشته فراهم کند.

انتهای پیام/م

اقتدار برون مرزی کشور در گرو تلاش پاسداران

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.