مدیرکل حج‌وزیارت لرستان خبر داد؛

حجاج لرستانی از فرودگاه خرم‌آباد به مناسک حج اعزام می شوند

مدیرکل حج‌ و زیارت لرستان از امکان اعزام حجاج این استان از طریق فرودگاه خرم‌آباد برای مناسک حج امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی مدیرکل حج‌وزیارت لرستان با بیان اینکه امسال طی عتبات نوروزی ۷۵ کاروان از لرستان با متوسط ۳۸ نفر به کشور عراق اعزام شدند، اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد، شرکت هواپیمایی تابان فعالیت خود را به بهانه‌های مختلف در استان کاهش داد.

مدیرکل حج‌وزیارت لرستان با ابراز اینکه پیش‌بینی‌می‌شود پرواز‌های عتبات از خرم‌آباد به نجف از اواسط اردیبهشت‌ماه امسال از سرگرفته شود، افزود: به‌جهت محدودیت پرواز در فرودگاه خرم‌آباد، شرکت هواپیمایی تابان متولی جابه‌جایی مسافران استان به خارج کشور بوده که در حال حاضر هواپیما‌های این شرکت جهت تعمیر در خارج کشور قرار دارند.

خسروی بیان داشت: در خصوص اعزام زائران خانه خدا نیز در حال رایزنی با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هستیم که اگر مقدمات کار فراهم شود امسال پرواز حاجیان لرستانی از فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود.

وی از تعامل خوب مسوولین و نمایندگان لرستانی در راستای فراهمی زیرساخت‌ها برای پرواز حاجیان از فرودگاه خرم‌آباد، یادآور شد: تاکنون موافقت سازمان حج‌وزیارت، شرکت زیرساخت فرودگاه‌های کشور و همچنین سازمان هواپیمایی کشور برای تحقق این مهم حاصل شده و تنها موافقت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی باقی مانده‌است.

انتهای پیام/م

اعزام حجاج لرستانی به مناسک حج از فرودگاه خرم‌آباد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.