در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توقف پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر به ترکیه

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر، گفت: پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده شرکت هواپیمایی قشم ایر تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

مصیبی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص توقف پروازها به برخی از شهرهای ترکیه، اظهار کرد: از هفته گذشته که آخرین پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی نظیر قشم‌ایر به شهرهای ازمیر، اسپارتا و دنیزلی انجام شد‌، سازمان هواپیمایی ترکیه اجازه پرواز به این شهرها را نداده است و فعلاً این پروازها متوقف شده است.

وی گفت: روزهای گذشته آخرین پروازهای قشم‌ایر بدون مسافر از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد شهرهای مذکور انجام شد‌ تا مسافران باقی مانده را به ایران بازگرداند، اما پس از آن فعلا هیچ برنامه‌‌ پروازی از سوی شرکت‌های ایرانی به مقصد این سه شهر ترکیه‌ انجام نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر، تأکید کرد: براساس دستور سازمان هواپیمایی کشور، پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده شرکت هواپیمایی قشم ایر به برخی از شهرهای ترکیه متوقف شده است.

 خللی در پروازهای برنامه‌ای تهران – ترکیه وجود ندارد

این در حالی است که رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع، اظهار کرد: پروازهای برنامه‌ای تهران – ترکیه برقرار است و خللی در پروازهای بین 2 کشور وجود ندارد.

وی بیان کرد: شرکت هواپیمایی قشم ایر اطلاعیه‌ای در خصوص پروازهای فوق‌العاده به برخی از شهرهای کشور ترکیه اعلام کرده بود که به علت فقدان مجوزهای لازم این شرکت هواپیمایی برای انجام پروازهای فوق‌العاده، به دستور سازمان هواپیمایی کشوری  تا اطلاع ثانوی، این پروازها انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیمایی ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار