دریادار سیاری در همایش مردمی شرح فراق؛

امروز بدون حضور ایران، هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: جمهوری اسلامی امروز در منطقه تاثیرگذار است و هیچ تصمیمی بدون حضور کشورمان گرفته نمی‌شود.

امروز بدون حضور ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش مردمی فراق که عصر امروز شنبه ۱ اردیبهشت در تالار وحدت تهران برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ما هر چه داریم از خون شهدا است، اظهار کرد: امروز کشور ما در جهان جایگاهی دارد که پیش از انقلاب وجود نداشته؛ ما امروز به برکت خون شهدا جایگاه والایی داریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه تاثیرگذار است و هیچ تصمیمی بدون حضور کشورمان گرفته نمی‌شود؛ علاوه بر آن امنیتی که امروز در کشور وجود دارد به خاطر خون شهدا است و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان این که ما باید امروز جایگاه ایران را حفظ کنیم و ارتقا دهیم، گفت: ما باید در مسیر قدرت‌سازی حرکت کنیم و توان دفاعی و بازدارندگی را ارتقا دهیم؛ باید به جایگاهی برسیم که هیچ کشوری حتی فکر تجاوز را هم در سر نپروراند، باید قدرت بالایی داشته باشیم و به دنیا ثابت کنیم این قدرت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

سیاری با طرح این سوال که باید چه کنیم تا این قدرت افزایش یابد، تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه هر نهادی که با آن می‌تواند قدرت‌سازی کند، نیروی انسانی است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیروی انسانی و تجهیزات را مهم‌ترین عنصر قدرت ایران دانست و ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و حضور جوانان، ما تجهیزات را خودمان می‌سازیم و دست به سمت هیچ کشوری دراز نمی‌کنیم و به خاطر وجود همین عوامل است که امروز حرف حق می‌زنیم و از هیچ کسی نمی‌ترسیم.

وی افزود: امروز در وضعیتی قرار داریم که باید توانمندی‌های خود را ارتقا دهیم؛ دشمن، استقلال و آزادی ما را نمی‌خواهد و علیه آن اقدام می‌کند، اما ما نمی‌گذاریم حرکت خاصی کند و باید بداند که در صورت حرکت ضربه محرکی می‌خورد.

سیاری خاطر نشان کرد: اگر به دنبال بازدارندگی و دفاع هستیم باید شهدا و نوع رفتار آنها را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار