سهمیه هواداران استقلال و خونه به خونه در فینال جام حذفی مشخص شد

سهمیه هواداران تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی فوتبال مشخص شد.

سهمیه هواداران استقلال و خونه به خونه در فینال جام حذفی مشخص شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل درحالی قرار است 13 اردیبهشت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان در خرمشهر برگزار شود که مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کردند، مشکل نور این ورزشگاه برطرف شده و چمن آن هم درحال ترمیم است و به همین دلیل دیدار نهایی جام حذفی، فینال در خرمشهر برگزار خواهد شد.

استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر تلاش می کند تا پس از حذف نفت آبادان در نیمه نهایی بتواند قهرمانی را بالای سر ببرد و مانند رقیب همشهری، پرسپولیس، یک جام را کسب کند و از سویی دیگر خونه به خونه با حذف لیگ برتری ها به فینال رسیده و در سودای کسب مقام قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا است.

هر دو تیم در فوتبال ایران، هواداران زیادی دارند و استقلال به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا 2018 انتخاب شد و خونه به خونه هم در بابل و مازندران طرفداران بیشماری دارد و به همین دلیل تقابل این دو تیم در جنوب کشور حساسیت زیادی دارد.

بر همین اساس، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دیدار تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی، 13 اردیبهشت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان در خرمشهر برگزار می شود و سهمیه هواداران 2 تیم 50 -50 است اما اگر جایگاه هرتیمی پر نشود و نتوانند نیمی از ورزشگاه را تکمیل کنند، هوادارن آن تیم به داخل استادیوم می آیند و مستقر می شوند.

او افزود: چون دیدار نهایی جام حذفی، در شهر بی طرف برگزار خواهد شد و سهمیه هواداران هر تیم پنجاه درصد است اما اگر جایگاه هرتیمی پر نشود، هوادارن آن تیم به داخل استادیوم می آیند و در جایگاه های خالی مستقر می شوند.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره سهمیه هواداران استقلال و خونه به خونه در فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار