در پی انتشار مطلبی با عنوان کتک خوردن معلمان به دست اراذل و اوباش جره و بالاده در فضای مجازی، آموزش و پرورش این شهر در این خصوص پاسخ داد.

سید عبدالله رحمان نیا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی چند نفر از معلمان این منطقه که در راه بازگشت به منزل بودند برخورد می‌کند که در ادامه تعدادی از اراذل و اوباش که ظاهرا" از دوستان راکب موتورسیکلت بودند با ۳ تن از معلمان درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از این ماجرا سریعا تیمی متشکل از تعدادی از مسئولان اداره از جمله رئیس، معاون پشتیبانی و مسئولان حراست و بازرسی در کنار معلمان حاضر شده و با مسئولان نیروی انتظامی و رئیس دادگاه منطقه تماس برقرار و موضوع درگیری به وی منتقل شد.

رحمان نیا گفت: همکاران فرهنگی برای طی مراحل و اقدامات درمانی توسط اورژانس به بیمارستان شهرستان کازرون منتقل شدند که معاون پشتیبانی اداره، این همکاران را در تمامی مراحل همراهی کرده و پیگیر همه معاینات پزشکی برای آن‌ها بودند.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه جره و بالاده فارس افزود: از طرفی پرونده‌ای نیز توسط نیروی انتظامی تشکیل و به دادگاه منطقه ارجاع شده و همچنین قاضی مربوطه نیز به صورت کامل در جریان این درگیری قرار گرفت.

رحمان نیا تصریح کرد: کارشناس حقوقی اداره آموزش و پرورش این منطقه نیز پیگیر پرونده است و بر اساس آخرین اطلاعات نیز قاضی پرونده قول برخورد شدید با اراذل و اوباش و دریافت حق و حقوق معلمان را داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خانواده‌های ضاربین تا آخر شب در بیمارستان همراه همکاران بودند و درخواست دلجویی و رضایت داشتند، اما این اداره خواهان پیگیری موضوع و مجازات قانونی فرد و یا افراد خاطی به منظور صیانت از امنیت شغلی، حقوق معلمان و جلوگیری از تکرار این گونه اقدامات شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده فارس ادامه داد: ابعاد و مراحل قضایی این حادثه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ن

کتک خوردن معلمان به دست اراذل و اوباش شهر بالاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.