هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

امنیت کشور مرهون جانفشانی پاسداران و ارتشی هاست

رئیس شورای شهر تهران گفت: امنیت کشور مرهون جانفشانی پاسداران و ارتشی هاست.

امنیت کشور مرهون جانفشانی پاسداران و ارتشی هاستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز پنجاه‌و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وجود موضوع انتخاب شهردار جدید تهران در مباحث شورای شهر اظهار کرد: این موضوع نباید منشأ تخریب و بد اخلاقی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه از همه می‌خواهم موضوع انتخاب شهردار را در فضایی سالم پیش ببرند،تصریح کرد: باید از هرگونه تخریب علیه کاندیداها پرهیز شود، زیرا تخریب و بد اخلاقی می‌تواند به چهره‌های اصلاحات و اعتدال آسیب جدی بزند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد میان اعضا، ادامه داد: شورای پنجم در حالی فرآیند انتخاب شهردار را آغاز کرده که این موضوع با خرد جمعی در حال پیش‌ر وی است و در اسرع وقت به نتیجه می‌رسد و مدیریت شهری دوره‌ جدیدی را آغاز می‌کند.

گفتنی است؛ رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

وی با اشاره به تقارن روز پاسدار و ارتش با یکدیگر، افزود: اکنون فرصت خوبی است تا از تمامی ایثارگران دفاع مقدس تجلیل شود، زیرا سپاه و بسیج از جان‌برکفانی بودند که از روزهای اول انقلاب برای حفظ کشور مورد ‌آماج فراوان دشمنان خارجی و تجدید طلبان داخلی قرار گرفتند و این رشادت‌ها نباید تحت‌الشعاع مسائل سیاسی قرار بگیرد.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه امنیت و اقتدار ما مرهون رشادت‌های نیروهای نظامی است، خاطر نشان کرد: ما باید در پیشگاه جانبازان و همسران آن‌ها سر تعظیم فرود آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار