مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست تسریع در روند بررسی علت نشت گازوئیل و پاکسازی مناطق آلوده را با همکاری دیگر ارگان ها خواستار شد.

تسریع در روند بررسی علت نشت گازوئیل نیازمند همکاری همه ارگان ها استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ موسوی مدیرکل اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه آلودگی آب چاه‌های جنوب شهر زنجان به گازوئیل محرز شده است، گفت: طبق بازدیدهای به عمل آمده توسط بازرسان اداره کل محیط زیست استان زنجان آلودگی موجود در آب‌های باغات جنوب شهر زنجان مربوط به مخازن ذخیره گازوئیل راه آهن است.
وی افزود: کارشناسان محیط زیست قرار است که تا محدوده ای دورتر از نشت گازوئیل چاه های آب را مورد بررسی قرار دهند و آزمایش های لازم را انجام دهند تا بتوانند مشخص کنند تا چه محدوده ای چاه های آب دچار مشکل شده اند.
موسوی خاطرنشان کرد: سلامت آب و همچنین حفاظت از خاک را وظیفه خود می‌دانیم و راه‌آهن باید همکاری لازم را برای رفع این مشکل داشته باشد تا داشته‌هایمان حفظ شود، همچنین ما از سازمان های مردم نهاد و دیگر ارگان ها درخواست داریم که به کمک بیایند تا علاوه بر یافتن علت اصلی موضوع بتوانیم هر چه سریعتر محیط را از گازوئیل پاکسازی کنیم.

انتهای پیام/ ج

نشت گازوئیل و آلودگی چاه های آب زنجانرود

برچسب ها: محیط زیست ، آلودگی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.