وضعیت مبهم اعزام بانوان تکواندوکار به رقابت‌های یونان

وضعیت اعزام تیم ملی تکواندو بانوان به رقابت‌های جهانی یونان هنوز مشخص نیست.

وضعیت مبهم اعزام بانوان تکواندوکار به رقابت‌های یونانبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بانوان تکواندوکار کشورمان در بیست و نهمین دوره از مسابقات بین اللملی فجر موفق شدند روز گذشته روی سکوی نخست قرار بگیرند و جام قهرمانی را در خانه نگه دارند.

این در حالی است که تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان به هدایت مهرو کمرانی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا روی اعزام به رقابت‌های جهانی یونان حساب ویژه‌ای باز کرده بوند، اما در فاصله کمتر از سه روز مانده به آغاز مسابقات یونان هنوز روادید تیم ملی تکواندو به دست ورزشکاران نرسیده و مشخص نیست که آیا شاگردان کمرانی می‌توانند فردا راهی مسابقات شوند یا خیر.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: هنوز روادید صادر نشده و مشخص نیست که تیم ملی می‌تواند در رقابت‌های جهانی یونان شرکت کند یا نه. ما همچنان منتظر هستیم که در صورت دریافت روادید به یکی از مهمترین رقابت‌های تکواندو بانوان در یونان اعزام شویم.

او ادامه داد: این مسابقات فرصت مناسبی بود تا عملکرد ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارزیابی کنیم و اگر این اعزام انجام نشود باید در اردو‌های داخلی به ارزیابی نهایی برسیم.

گفتنی است مسابقات جهانی تکواندو یونان از ۵ تا ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که تیم ملی بانوان کشورمان درصورت دریافت روادید در این مسابقات با ۱۰ ورزشکار حاضر می‌شود.

انتهای پیام/

وضعیت نامشخص حضور تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات یونان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار