افتخاری: رقابت‌های آسیایی تا حدودی بازیکنان را خسته کرده بود/ شفر می‌ماند

رضا افتخاری مدیر عامل تیم استقلال گفت: این پیروزی را به هواداران تیم استقلال تبریک می‌گویم و تمام تلاشمان را برای موفقیت رقابت‌های آسیایی و جام حذفی خواهیم کرد.

رضا افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: واقعيت امر اين است كه حضور در رقابت هاى آسيايى تا قدرى بازيكنان تيم ما را خسته كرده است .در هر صورت حريفان ما استراحت كافى داشتند و امروز خيلى سر حال تَر از ما بازى كردند. تيم ما خسته بود و حتى با وجود مصدوميت نمى توانستيم مقابل پيكان ايستادگى كنيم اما خداروشكر ٣ امتياز را كسب کردیم تا بتوانيم دل هواداران را شاد كنيم.

افتخارى افزود : مطمئن هستم تيم ما با بازگشت مصدومان بازى هاى بهترى را به نمايش خواهد گذاشت .ضمن اينكه وقتى تيم ما ١٠ نفره شد فشار زيادى روى ما آمد اما بچه ها تلاش كردند و جنگيدند تا نتيجه را تغيير دهند.

او بيان كرد: اين برد را به هواداران استقلال تبريك مى گويم .هدف گذارى ما ابتدا موفقیت در فينال جام حذفى و سپس حضور در فينال رقابت هاى آسيايى است.

مدير عامل استقلال ادامه داد: من فكر مى كنم با بازى كه اين تيم در مقابل حريفان به نمايش مى گذارد ضمن اينكه بايد بگويم پيكان به خوبى تيم ما را آناليز كرده بود و تمام راه ها را به روى ما بسته بود اما تكنيك خوب ما باعث شد برنده مسابقه باشيم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شکایت مجتبی جباری گفت: ما ده‌ها مورد مانند جباری داریم. يك لیست بالای 20 نفر داریم، چرا فقط جباری را سوال مى كنيد؟ ده ها مورد را در حال مدیریت کردن هستیم تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم و مشکلی برای باشگاه پیش نیاید.

او بيان كرد :با بازیکنان هم صحبت کردیم و ١٠ درصد را به زودی پرداخت می‌کنیم و قبل از فینال حذفی هم ١٥درصد پرداخت خواهیم کرد تا به ٨٠ درصد پرداختی برسیم و سپس تلاش مى كنيم تا بدهی‌ها را پرداخت كنيم و استقلال را از اين وضعيت نجات دهيم .تمام وقت من گرفته شده تا پول بیاورم و مشکلات مالی را حل کنم. در این وضعیت وحشتناک ارز کار سختی داریم و متأسفانه ٢ بازی تحمیلی ما در کویت و عمان هم کار ما را سخت‌تر کرد و اين امر خسارت ٢ ميليارد تومانى به ما زده است .يعنى هم هزينه كرديم و بليت فروشى را از دست داديم و امیدوارم فدراسیون کمک کند تا این خسارت حل شود.

او درباره اينكه شفر مى ماند يا خير گفت :شفر مى ماند .برنامه اى براى او پياده كردم و بخشى از هزينه هاى سرمربى را مى خواهم به گردن حامی مالی بياندازم.

او در واکنش به اینکه گویا موافق حضور مجیدی در کادرفنی بوده اما شفر به ماندن پسرش در کادرفنی تأکید کرده است، گفت: پسر شفر در کادرفنی نیست و او آنالیزور است. ما در منزل مصطفوی جلسه‌ای با مجیدی داشتیم و گفتم با شفر صحبت می‌کنم و بايد بگويم نظر من روى شما مثبت است. مجیدی بازیکن استقلال بوده و هواداران هم او را دوست دارند، اما شفر گفت زود است و بعد از اتمام دوره مربیگری خودش با او صحبت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جریمه AFC بابت مصاحبه زمانى گفت: زمانی باید پرداخت کند و باشگاه این پول را نمی‌دهد.

افتخاری در پاسخ به این سؤال که آیا موافق مصاحبه هاى بى شمار زمانى هست يا خير عنوان کرد: خير ،من موافق نیستم. زمانی خوشبختانه اخیراً کمتر صحبت می‌کند. صحبتی هم که درباره بحث داوری کرد، همه می‌گفتند. با این حال از او نقل قول گرفتند. اگر داور پنالتی‌ها را نمی‌گرفت ما برده بودیم. وقتی موضع رسمی در رسانه منتشر می‌شود، این موضع به خارج از ایران هم می‌رود تا اینگونه ما را جریمه کنند. AFC دنبال بهانه است تا ما را جریمه کند تا پول کمتری به ما بدهد چون بهانه‌ای نداشتند و از سوی هواداران ما تخلفی صورت نگرفت، دنبال بهانه هستند. خوشبختانه از هواداران بهانه نگرفتند و از اين طريق ما را جريمه كردند.

او درباره احتمال خروج علی قربانی و جابر انصاری از استقلال در پایان فصل، گفت: هنوز چيزى قطعی نیست و شفر هنوز لیست خود را به من نداده است.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده پروپیچ اظهار كرد: باید به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم و دادگاه دادرسی فیفا هم هست که باید از این طریق پیگیری کنیم و درخواست تجديد نظر دهيم.

افتخاری در مورد شکایت کاوه رضایی و جواد نکونام از باشگاه استقلال نیز گفت: این هفته پول کاوه رضایی را خواهیم داد و بخشی از پول نکونام را می‌دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری پس برد استقلال برابر پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار