وریا غفوری بازیکن تیم استقلال گفت:خوشحالی پس از گلم را هواداران دوست دارند و هر چیزی که آن‌ها بخواهند انجام میدهم.

 وریا غفوری بازیکن تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در نيمه اول شرایط آب و هوایی خوبى در زمين حاكم نبود و بازى ما را تحت تأثير قرار داد اما در نیمه دوم بهتر شدیم و خدا را شکر توانستيم سه امتیاز بازی را بگيريم .امروز روز خوب تیمی ما نبود، اما باز توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و امتياز كسب كنيم.

او در مورد خوشحالی پس از گلش گفت: این خوشحالی را هواداران دوست دارند و من هر کاری كه آنها بخواهند انجام مى دهنم.

غفورى در مورد مصدوميت خود بيان كرد : یک مصدومیت ساده از مچ پا بود که متاسفانه آن را بزرگ کردند.

او در مورد اينكه آيا از نفت تهران طلب داريد يا خير گفت :خير ،  اين تيم خوب است و از تيم هاى ريشه دار خواهد بود و بازيكنان خوبى را وارد فوتبال كردن و متأسف هستم اگر اين تيم سقوط كرده است.

غفوری گفت: شخصيت تيمى ما بالاست و در هر بازى براى برد مى جنگیم. از طرفى با وجود اينكه روز خوب تيم ما نبود اما توانستيم برنده شويم.

او در مورد اینکه چقدر اميد دارد كه استقلال به مقام نایب قهرمانی برسد افزود : ما تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در بازی‌هایمان پیروز شویم، اما اکنون شرایط به گونه‌ای شده که همه چیز به نتیجه تیم‌های حریف بستگی دارد.

مدافع استقلال در مورد بحث تمدید قراردادش گفت: فعلا به من پيشنهادى نداده اند و صحبتى نشده است.

غفوری در مورد این که چقدر از قرارداد خود در این فصل را دریافت کرده است، گفت: اگر حساب کنیم نزدیک به ٨٥ تا ٩٠درصد از قرارداد من باقیمانده است و فقط ١٠ درصد آن را دریافت کرده‌ام.

انتهای پیام/

اظهارات وریا غفوری پس برد استقلال برابر تیم پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار