سیره امام سجاد (ع) برای همه انسان‌های آزاده سرلوحه زندگی قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سیره امام سجاد (ع) به‌عنوان یک مدل می‌تواند برای همه انسان‌های آزاده سرلوحه زندگی قرار گیرد که اصولاً سعادت و عزت و شکوفایی انسان در گرو عبودیت و بندگی خداوند است.

سیره امام سجاد (ع) برای همه انسان‌های آزاده سرلوحه زندگی قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر یکشنبه در نشست فعالان تبلیغی ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت پنجم شعبان سالروز میلاد با سعادت چهارمین فرا رسیدن کوکب آسمان امامت و ولایت حضرت امام زین العابدین گفت: معرفت و تبعیت از سیره امام سجاد (ع) ضامن عزت و سعادت بشر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امام سجاد (ع) همچون پدر بزرگوارش در عبودیت و بندگی در اوج بودند.

وی ادامه داد: آن حضرت را سید الساجدین و زین العابدین می‌گویند، چون در اوج عبودیت و بندگی بودند و زهد و تقوای امام زین العابدین زبانزد خاص و عام بود.

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: سیره آن بزرگوار به‌عنوان یک مدل می‌تواند برای همه انسان‌های آزاده سرلوحه زندگی قرار گیرد که اصولاً سعادت و عزت و شکوفایی انسان در گرو عبودیت و بندگی خداوند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: از خود بریدن و به خدا پیوستن و خدا محوری در زندگی از ویژگی‌های بارز امام زین العابدین است.

وی اضافه کرد: امروزه جامعه بشری به‌ویژه هموطنان عزیز همواره باید معرفت خود را به این امام همام بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی تشریح کرد: خطبه ها، مناجات و استغاثه‌های امام زین العابدین تحت عنوان صحیفه کامله سجادیه گردآوری شده و محتوایی علمی، کاربردی و معنوی برای جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/م

معرفت و تبعیت از سیره امام سجاد (ع) ضامن عزت و سعادت بشر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.