جلالی: از اشتباه صادقی به دلیل زحماتش برای پیکان چشم پوشی می کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: روی اشتباه صادقی گل سوم را خوردیم اما از این امر به دلیل زحماتی که امیرحسین برای پیکان کشیده است چشم پوشی می کنم.

جلالی: روی اشتباه صادقی به دلیل زحماتش برای پیکان چشم پوشی می کنم/ خوب نیست به داوری شجاع و منصف اهانت شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار استقلال و پیکان تهران گفت: از بازیکنانم ممنونم چراکه فوق العاده بازی کردند. برای اثبات حرف هایم ذکر همین نکته کافی است که سه هافبک ما ۱۸، ۱۹ و ۲۱ سال داشتند‌. مجموع قیمت بازیکنان ما ۳/۵ میلیارد بود که این مبلغ معادل رضایت نامه یک بازیکن حریف است.

او افزود: همه جوره از بازیکنانم راضی هستم. آنها در طول فصل شایسته بودند و باید از نفرات پیکان تقدیر شود. نباید به جایگاهمان در جدول نگاه کنیم. این بچه ها عالی بودند و تنها به دلیل یک اشتباه خودمان شکست خوردیم. امیرحسین صادقی ۲ سال برای ما زحمت کشیده است و برای قدردانی از زحماتش روی این اشتباه صادقی چشم پوشی می کنم. به حدی خوب بازی کردیم که از این بازی با امتیاز بیرون بیاییم اما متاسفم که این اتفاق رخ نداد.

جلالی درباره احتمال تعمدی بودن این اشتباهات امیرحسین صادقی اظهار داشت: به هیچ وجه چنین اعتقادی ندارم. صادقی جزء بازیکنان متعهد پیکان است و با وجود نمایش خوبش در ۲ سال اخیر، امروز(یک شنبه) چنین نمایشی نداشت‌. مطمئن باشید اگر استقلال روی ضربه ایستگاهی به گل نمی رسید سه نیمه دیگر هم نمی توانست به ما گل بزند. گره بازی برای استقلال تنها از این راه باز می شد. روی این موضوع هم تمرین کرده بودیم و اگر دقت کنید می بینید حتی یک بازیکن پیکان هم زمان ارسال ضربات ایستگاهی استقلال در زمین حریفمان نبود. اگر روی کرنر استقلال گل نمی خوردیم دروازه پیکان باز نمی شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: پس از گل تساوی استقلال تمرکزمان را از دست دادیم و بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم. البته این عقب ماندگی را جبران کردیم و روی جریان بازی مسلط شدیم تا اینکه صادقی در دقیقه ۹۱ چنین اشتباهی انجام داد.

جلالی درمورد اینکه به نظر می رسد پیکان به دلیل دراختیار نداشتن ابزار لازم نتوانست گل برتری را به ثمر برساند، گفت: متاسفانه در طول فصل درصد آسیب دیدگی بازیکنان ما بالا بود و برخی از بهترین بازیکنانمان مانند شاهین ثاقبی، ابوالفضل ابراهیمی، مهران موسوی و مرتضی آقاخان را هفته هاست در اختیار نداریم‌. صادق بارانی هم امروز محروم بود اما داور بازی قبلی پیکان نباید او را اخراج می کرد.فکر می کنم با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم.

او ادامه داد:به هیچ وجه نمی توانید بازیکنان اصلی و ذخیره من را با نفرات استقلال قیاس کنید. حریف پس از به ثمر رساندن گل تساوی بازی خوبی انجام داد و به استقلال تبریک می گویم.

سرمربی پیکان درمورد مشاجره لفظی اش با وینفرد شفر پس از به ثمر رسیدن گل سوم استقلال بیان کرد: مشاجره ای نبود بلکه فقط به شفر گفتم چرا به داور اعتراض می کند؟ از نظر من خوب نیست داوری که از جو ورزشگاه نمی ترسد و منصفانه قضاوت می کند، مورد اهانت و هجوم قرار گیرد. چرا شفر مدام سمت داور می رفت‌؟ در بازی رفت داور برای پیکان پنالتی گرفت اما شلوغ کاری کادرفنی استقلال سبب شد نظرش بازگردد اما من و دستیارانم بدون اینکه کاری کنیم، سرمان را پایین انداختیم. اشکان خورشیدی می خواست در فضایی یک طرفه منصفانه و شجاعانه قضاوت کند.

در پایان نشست خبری مجید جلالی یکی از خبرنگاران با کنایه گفت: خیلی ممنون که سرمربی پیکان هم با تعجب پرسید: دیگر چیزی نگویم؟

همین امر سبب شد سایر خبرنگاران به آن فرد اعتراض کنند چرا اجازه نداده است جلالی حرف هایش را تمام کند.

انتهای پیام/

اظهارات مجید جلالی درباره دیدار استقلال و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار