جشن قهرمان برای سقوط نکردن

تیم فوتبال استقلال خوزستان با برد مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تقابل استقلال و سپاهان برای هر 2 تیم مهم بود؛ هر 2 برای سقوط نکردن و بقا در لیگ بازی می کردند. شاید باد روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود ولی حساسیت مسابقه آن قدر بالا بود که کسی به این موضوع توجه نداشت.

وی افزود: اولین بار است که پس از این که از تیمی عقب می افتیم، برنده می شویم. آن هم مقابل تیمی مانند سپاهان. ما در 5 هفته پایانی لیگ مانند یک قهرمان بازی کردیم. در این 5 هفته 10 امتیاز گرفتیم و سالی که قهرمان شدیم، فلسفه مان این بود که از 5 بازی 8 امتیاز کسب کنیم و بازیکنانم واقعا قهرمانانه بازی کردند.

ویسی بیان داشت: سپاهان تیم بزرگی است و مقابل این تیم امتیاز گرفتن نیز کار بزرگی به نظر می رسد که بازیکنانم و تماشگران این کار را انجام دادند و از این بابت خوشحالیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی در دقایقی احساسی شده بود و باید بازیکنانم را از این نظر بالا می بردیم و از نظر فنی اصلا مشکلی نداشتیم. کلاه کج در این دیدار به درد ما خورد و مانند یک مربی به ما کمک کرد.

وی در پایان گفت: بابت این که مردم از بقای تیم در لیگ برتر خوشحال هستند، خوشحالیم و فعلا به موضوعات دیگری فکر نمی کنم. از اینکه سهمیه خوزستان در لیگ برتر به چهار تیم می رسد، این لذتی است که تمام مردم می برند.

انتهای پیام/م

استقلال خوزستان در لیگ برتر ماندنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار