هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پستی در باره بچه‌های طلاق در فضای مجازی نگذاشتم و ماجرایی هم در این باره وجود ندارد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشاد احمد زاده درباره شکست پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار کرد: باخت برابر ذوب آهن مهم نیست چرا که ما قهرمان شدیم و نتیجه این بازی برای ذوب آهن اهمیت داشت. به تیم ذوب آهن این برد را تبریک می گویم و ما هم آماده برای بازی بعدی می شویم. 

او درباره پست محسن مسلمان  در صفحه اجتماعی درباره بچه های طلاق را پاک کرده است ، گفت: پستی در فضای مجازی نگذاشتم و از کسی که این پست را گذاشته سئوال کنید. این موضوعات  شوخی است و ما با هم دوست هستیم و بعضی اوقات با هم شوخی می کنیم. ماجرایی هم در این باره وجود ندارد. 

احمد زاده درباره اینکه گفته می شود او، مسلمان و کامیابی نیا فصل آینده به سپاهان می روند، خاطر نشان کرد: من در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم و به تیم دیگری فکر نمی کنم. بهتر است درباره داوری ها از من سئوال کنید. هفته پیش بازیکن حریف طوری به من زد که  چند روز نتوانستم تمرین کنم. در بازی با ذوب آهن هم  حریف روی من خطا کرد اما داور خطا را نگرفت و همان توپ تبدیل به گل شد. نمی دانم مشکل من یا پرسپولیس است  اما امیدوارم داوران منصفانه قضاوت کنند. 

انتهای پیام/ 

اظهارات احمدزاده درباره اتفاقات رخ داده در پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار