در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

عرضه تمام کتاب های گروس عبدالملکیان در نمایشگاه کتاب امسال

شاعر کشورمان گفت:تمام کتاب هایم قرار است در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شود.

عرضه تمام کتاب های گروس عبدالملکیان در نمایشگاه کتاب امسال

گروس عبدالملکیان شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار کتاب های جدیدش گفت: مجموعه شعر جدیدم گزیده اشعارم است که در انتشارات مروارید در دست انتشار است کتاب دیگری با عنوان « هر دو نیمه ماه تاریک است » مجموعه ای از شعرهای من و نقاشی های مریم قربانی است که منتشر می شود.

وی افزود: چاپ جدید همه کتاب های پیشینم طی این چند روز انجام شد از جمله این کتاب ها می توان به چاپ هفدهم کتاب حفره ها،چاپ چهاردهم پذیرفتن و چاپ دوازدهم «هیچ چیز مثل مرگ تازه نیست » اشاره کرد کتاب های «رنگ های رفته دنیا» و «سطرها در تاریکی جا عوض می کنند» درچاپ های چهاردهم و شانزدهم در انتشارات مروارید منتشر شده است.

این شاعر با اشاره به عرضه کتاب هایش در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد: تمام کتاب های من قرار است در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه  انتشارات مروارید عرضه شود.

لازم به ذکر است؛ امسال سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود در نمایشگاه کتاب امسال هم مانند سال های پیش ناشران داخلی و خارجی حاضر می شوند و کتاب های خود را برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه می کنند.

انتهای پیام/

عرضه کتاب های گروس عبدالملکیان در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.