اعلام مهلت ثبت نام بن کتاب در گیلان

مهلت ثبت نام بن کتاب دانشجویی پنجم اردیبهشت ماه در گیلان پایان می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی سی‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پنجم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان و طلاب می‌توانند در این بازه زمانی از طریق سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجویی به آدرس https://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درباره نحوه ثبت‌نام در این دوره از نمایشگاه گفت: ثبت‌نام در سامانه امسال به ۳ شکل ثبت‌نام با کارت ملی هوشمند (برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند)، ثبت‌نام به شکل (nfc کارت مجازی) و ثبت‌نام به صورت بن‌کارت فیزیکی خواهد بود که دستورالعمل هر یک از این ثبت‌نام‌ها در سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجویی توضیح داده شده‌است.

حسین ابراهیمیان با تاکید بر اینکه هر دانشجو صرفا می‌تواند یک‌بار برای دریافت بن خرید کتاب اقدام کند، گفت: مبلغ موجود در کارت‌ها یک میلیون ریال است که ٤٠٠ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ٦٠٠ هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: بن‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده هستند.

حسین ابراهیمیان تصریح کرد: سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از ١٢ تا ٢٢ اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

پنجم اردیبهشت‌ماه پایان زمان ثبت نام بن کتاب در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.