هاشم علی اکبری از ادامه تولید برنامه «لحظه دیدار» و استقبال خوب مخاطبان داخلی و خارجی خبر داد.

تولید برنامه مستند «لحظه دیدار» ادامه دارد/ با استقبال خوبی روبرو شدیمهاشم علی اکبری تهیه کننده و مدیر تولید سینما و تلویزیون، درباره جزئیات برنامه مستند داستانی «لحظه دیدار» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این برنامه تولید گروه طرح و نظارت شبکه جهانی جام جم است و به سفر مخاطبان این شبکه و ایرانیان مقیم خارج از کشور به ایران و حضورشان در محله های قدیمی و بازدید از فضاهای نوستالژیک، پس از مدت ها می پردازد. این برنامه از سال 1388 در حال تولید بوده و مخاطبان بسیاری از سراسر دنیا دارد.

وی افزود: این برنامه در 26 قسمت 30 دقیقه ای در حال تولید است و تا کنون 15 قسمت از آن پخش شده و با بازخورد خوب مخاطبان روبرو شده است. همچنین یازده قسمت باقی مانده آن در حال تولید و آماده سازی است.

این تهیه‌کننده اذعان کرد: در سری جدید تولید این برنامه، همراه با مخاطبان شبکه جام جم و گروه تصویربرداری علاوه بر شهر تهران به شهرهای نبریز، کاشان، ابیانه، نیاسر، بابل و رشت نیز سفر داشتیم.

علی‌اکبری گفت: خوشبختانه این برنامه با توجه به قرار گرفتن مهمانان برنامه در فضاهای انتخاب شده توسط گروه سازنده و جذابیت این فضاها با اقبال مناسبی از طرف بینندگان خارج از کشور مواجه شده است.

وی عنوان کرد: برنامه «لحظه دیدار» روز یک شنبه در ساعت های 30 دقیقه بامداد،8:30 صبح و 16:30 عصر به وقت ایران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

این تهیه کننده درخصوص عوامل سازنده «لحظه دیدار»بیان کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه بر عهده خودم، خواننده تیتراژ مازیار فلاحی، تدوین و صداگذاری حامد علی اکبری، تصویربردار مهدی رضایی و میثم اسداللهی، صدابردار شهریار اوج، هماهنگی مهمان ها آیناز خسروجردی و مدیر تولید محسن گوهر شناس هستند.

این کارگردان اظهار کرد: در بین مهمان های این برنامه تعدادی از ایرانیان موفق خارج از کشور در زمینه های علمی، ورزشی و هنری هم حضور دارند.

وی درباره هدفش از ساخت این برنامه گفت: با توجه به علاقه مخاطبان شبکه جهانی جام جم، تجربه ام از تولید برنامه های مختلف و ارتباط با مخاطبان، طرح این برنامه شکل گرفت و تا امروز هم سعی کردیم طراوت و جذابیت محتوایی و بصری برنامه را حفظ کنیم.

وی افزود: بعضاً مهمان های برنامه افرادی هستند که جزو مخاطبان خارج از کشور ما به حساب می آیند و در سفرشان به ایران درخواست حضور در برنامه"لحظه دیدار" را دادند.

گفتنی است؛ از تولیدات قبلی هاشم علی اکبری می توان به تهیه کنندگی برنامه "شهر خدا"(ویژه برنامه ماه مبارک رمضان)، تله فیلم"سال تحویل"(شبکه سه سیما)،"ارتباط نزدیک"(برنامه زنده شبکه جهانی جام جم)،"اینجا ایران است"(شبکه جهانی جام جم)،خانواده آقای پریشان" (مجموعه نمایشی به تهیه کنندگی مشترک با شبکه آموزش سیما) و مدیریت تولید و مجری طرح در فیلم‌های سینمایی و سریال های سیما مانند لازانیا، دزد و پری،ع ش ق، سپید و سیاه، دو دزد و دو پری، ترانه، آواز در باران و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار