نخستین دوره مسابقات دارت ویژه هنرمندان پیشکسوت با رتبه نخست عبدی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نخستین دوره مسابقات دارت ویژه هنرمندان با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و کمیته دارت استان تهران به میزبانی خانه دارت تهران واقع در مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور بیش از سی بازیکن برگزارشد.

در این مسابقه هنرمندانی همچون رضا بنفشه خواه، پروین محبی، سید عباس روحانی، منوچهر پناهی نژاد، سید عباس روحانی، احمد عریانی، مهدی خاویان، عباس پور مقدم، آذر هاشمی، حسن نیک نژاد، مهرزمان فخار منفرد، ملیح ناصری، مریم نشیبا، عباس بابویهی، غلامحسین شادی، بهمن کریمیان، اکبر آزاد، رشید وطن پرست، عشرت سیروس، علی اصغر ریسه، عزت الله رمضانی فر‌، حمید انگجی، محمدنگینی، سوسن اصلانی و اسماعیل خلج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین داریوش ارجمند، یوسف صدیق، مریم معترف، کیهان دخت امین، محمدحسین عطارچیان، محمود فرهنگ و داوود رواسانی در این رقابت غایب بودند.

این دوره از مسابقات به صورت ناین دارت در ۴ مرحله برگزار شد که در پایان اسماعیل عبدی با کسب ۱۲۵ امتیاز قهرمان شد. پس از او اسماعیل خلج و مهدی خاویان با ۱۱۴و ۱۲۳ در رده های دوم و سوم ایستادند.

در ضمن مژگان رحمانی دارنده نخستین طلای قهرمانی آسیا و مونا فرهنگ عضو تیم ملی دارت کشورمان در حضور جمعی از پیشکسوتان به صورت نمادین یک مسابقه را برگزار کنند.

همچنین در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا پنجم به عضویت یک ساله خانه دارت،سایر نفرات هم از سوی مهدی شایسته رئیس کمیته دارت استان تهران به عضویت سه ماهه در آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار