سردار شریف در برنامه ذره بین رادیو تهران مطرح کرد؛

سپاه در هر عرصه‌ای که وارد شده کارش را به نحو احسن انجام داده است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: نیروی سپاه در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده کار به نحو احسن صورت گرفته است.

سپاه در هر عرصه ای که وارد شده کارش را به نحو احسن انجام داده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه ذره بین رادیو تهران گفت: در اوایل انقلاب تنها نکته‌ای که کشور‌های غربی به آن توجه نکرده بودند میزان حمایت مردم از حضرت امام (ره) و انسجام مردم بود.

وی افزود: امام (ره) با شناخت دقیقی که از رویکرد‌های دشمن داشتند دو نهاد را در بدنه کشور تاسیس کردند، سپاه و سازمان بسیج.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: از منظر موافقین و مخالفین انقلاب دو نهاد سپاه و بسیج تاثیر زیادی در امنیت کشور داشتند. بدون حضور بسیج امکان باز پس گیری کشور از دشمن نبود.

سردار شریف گفت: بسیج در موضوع ریزگرد‌ها، مدیریت آب و حل مشکلات اشتغال و مسائل و مشکلات این چنینی در کشور بسیار می‌تواند کمک کننده باشد. همچنین بسیج در همه نقاط جغرافیایی کشور با نیرویی با انگیزه و کم هزینه موثر است.

وی تاکید کرد: نیروی قدس برای کمک در توانمند سازی امت اسلامی برای آزادسازی قدس تاسیس شده است.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: منشاء همه اختلافات در جغرافیای اسلامی مربوط به صهیونست‌ها است.

سردار شریف بیان کرد: نیروی سپاه در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده کار به نحو احسن صورت گرفته است.

همچنین سردار افشار رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه ذره بین رادیو تهران اظهار کرد: حضرت امام (ره) با تاسیس سپاه پاسداران حضور و مشارکت مردمی را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه  نهاد‌های مردمی نباید دولتی شوند، باید هویت مردمی خود را حفظ کنند، افزود: با شروع جنگ بلافاصله هویت سپاه عوض شد از قالب یک دستگاه اطلاعاتی امنیتی به یک نهاد نظامی تبدیل شد، وحدت ارتش و سپاه در میدان عمل اتفاق افتاد

سردار افشار تاکید کرد: ما در انقلاب دو ارتش نداریم، ارتش یک نیروی کلاسیک است و سپاه بستر حضور مردم و بسیجیان و این‌ها مکمل یکدیگر هستند.

 رئیس هیات عالی اندیشه ورزی سپاه اظهار کرد: تقسیم کار‌ها بین سپاه و ارتش بسیار دقیق تنظیم شده و مکمل یکدیگر هستند.

وی گفت: یکی از رویکرد‌های سپاه کمک به مناطق محروم بوده و هست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار