سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: قسمت این بود که در مسجد سلیمان جشن قهرمانی و صعود بگیریم، اما رفتار بادرانی‌ها زشت بود.

فکری: قسمت این بود در مسجد سلیمان جشن قهرمانی و صعود بگیریم/ برخی از موفقیت ما می میرندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شکست نفت مسجد سلیمان مقابل بادران تهران در هفته سی و سوم لیگ دسته اول اظهار کرد: شاید قسمت و تقدیر این بود که در مسجد سلیمان کار صعود به لیگ برتر را تمام کنیم و جشن بگیریم. استرس بازی و فشاری که روی بازیکنان ما وجود داشت سبب شد در استفاده از فرصت هایمان کم دقت عمل کنند. همین که پیمان میری قبول کرد در دقیقه صد بازی پنالتی بزند، نشان می‌دهد او دل شیر دارد.

او درمورد تاثیر وقفه ایجاد شده در بازی روی پنالتی هدر رفته نفتی‌ها گفت: این امر فشار روی میری را افزایش داد، اما پنالتی زدن در چنین دقیقه‌ای بسیار سخت است.

فکری درباره درگیری اش با بازیکن بادران در پایان بازی گفت: برخی‌ها از اینکه نفت مسجد سلیمان قهرمان لیگ دسته اول شود، می‌میرند و کاری ندارند کیفیت این تیم خوب است یا بد. زشت است بازیکن بادران به من بگوید می‌خواهی با این تیم نفت قهرمان شوی؟ بازی را باختیم و من به سرپرست بادران تبریک گفتم، اما به کار بردن چنین الفاظی زیبا و در شان فوتبال نیست.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره هجوم هواداران این تیم به داخل زمین در پایان بازی تصریح کرد: هواداران دوست دارند تیمشان برنده از زمین بیرون بیاید. رفتار‌هایی که تماشاگران ما از بازیکنان بادران دیدند و اتفاق‌های زشتی که در زمین رخ داد، سبب عصبانیت آن‌ها شد. پنالتی‌ای که برای ما گرفتند به حق بود و طرفداران نفت دوست داشتند بازیکن تیمشان در آرامش پنالتی بزند، اما اعضای تیم حریف سعی کردند با ایجاد حاشیه کاری کنند پنالتی ما خراب شود. به همین دلیل هوادارانمان عصبانی شدند و کنترل کردن آن‌ها در این وضعیت سخت بود.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: همه چیز برای صعود دست خودمان است. اگر در بازی خانگی با مس رفسنجان یک مساوی هم بگیریم قهرمان می‌شویم و رکورد‌های خوبی به جا می‌گذاریم.

انتهای پیام/

اظهارات محمود فکری درباره دیدار بادران و نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار