سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری ۱۳۵ ویژه برنامه گرامیداشت هفته جوان در سیستان وبلوچستان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری ۱۳۵ برنامه در این استان برای گرامیداشت هفته جوان خبر داد.

محمودرضا امیاری سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در ستاد ساماندهی امور جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و نامگذاری هفته جوان برنامه‌های خاص و ویژه‌ای توسط ادارات متولی در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۳۵ برنامه مختلف در ایام هفته جوان در نظر گرفته شده. است که مهمترین و محوری‌ترین برگزاری جشنواره امید است و تجلیل از جوانان برتر استان در شاخص‌های کارافرینی ورزشی علمی فرهنگی و ... خواهد بود.

امیاری با اشاره برگزاری برنامه‌های ایام اوقات فراغت برای جوانان نیز گفت: برنامه ریزی برای برنامه‌های اوقات فراغت با این اداره است و در سال گذشته نیز برای اوقات فراغت برنامه‌های خوبی در ابعاد مختلف برگزار شد.

وی افزود: در بحث اوقات فراغت برنامه‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی، ورزشی، جهادی علمی و گردشگری مهارت و حرفه آموزی و تجلیل از مخترعین و ... نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال برنامه‌ها با محوریت پیگیری مشکل اشتغال و کارآفرینی و آسیب‌های اجتماعی مثل ازدواج و طلاق و ... نیز برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح اوقات فراغت مربوط، به تابستان نیست و باید در طول سال برای این ایام ادارات متولی برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

برگزاری برنامه های هفته جوان در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار