عمو عابدینی مطرح کرد؛

ایجاد «مجموعه فناوری نوآوری» ویژه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات/ حمایت از استارتاپ‌های دانشجویی

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات گفت: قصد داریم فضایی به فعالیت انجمن‌های علمی در سایت واحد علوم و تحقیقات اختصاص دهیم.

ایجاد «مجموعه فناوری نوآوری» ویژه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات/ حمایت از استارتاپ‌های دانشجویی/ واحد علوم و تحقیقات همانند یک شهر علم است به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم عموعابدینی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات  در اولین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: واحد علوم و تحقیقات از استارتاپ‌های دانشجویی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به نقش کانون‌های دانشجویی و هسته‌های علمی در هدایت دانشجو در مسیر علم و فناوری،تصریح کرد: فضای دانشگاه در سایه حضور و فعالیت‌های گروهی و ارزش‌آفرین دانشجویان در حوزه علمی و فناوری است که ارزشمندتر می‌شود.

 عموعابدینی با بیان اینکه انجمن‌های علمی می‌توانند در تربیت مدیران پژوهش و علم و ایجاد هسته‌های علمی، نقش بسزایی داشته باشند، خطالب به فعالان این انجمن‌ها تاکید کرد: به صورت عملیاتی در انجمن‌ها فعالیت کنید و برنامه‌های نوآورانه، و کاربردی ارائه دهید.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات افزود: واحد علوم و تحقیقات همانند یک شهر علم است، چرا که تمامی امکانات یک شهر علم در آن وجود دارد. این واحد می‌تواند با برنامه‌ریزی درست با پارک‌های علم و فناوری دنیا برابری کند. باید تلاش کنیم تا زیست‌بوم واحد علوم و تحقیقات را مانند زیست‌بوم یک شهر علم کنیم.

وی در پایان از اختصاص فضایی برای فعالیت انجمن‌های علمی در سایت واحد علوم و تحقیقات خبر داد و افزود: منظور از فضای فعالیت، اختصاص دفترهای جداگانه نیست بلکه در صدد هستیم تا سالنی را برای فعالیت انجمن‌های علمی تخصیص دهیم.

انتهای پیام/

ایجاد فضا برای فعالیت انجمن‌های علمی در سایت واحد علوم و تحقیقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار